شهردار همدان باید پاسخگوی پاداش‌های ۴۰ میلیونی خود باشد

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت: شهردار و شورای شهر که 40 میلیون تومان پاداش برای شهردار تصویب کرده‌اند باید در دانشگاه حضور پیدا کرده و به سؤالات دانشجویان پاسخ دهند.

مرتضی جهانی‌مقدم همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص دعوت از استاندار و شهردار همدان به منظور حضور در دانشگاه و پاسخگویی به سؤالات دانشجویان گفت: چند ماه است که از استاندار همدان دعوت کرده‌ایم که در دانشگاه حضور پیدا کنند و به سؤالات دانشجویان پاسخ دهند؛ اما تا کنون حضور پیدا نکرده‌اند. شهردار را نیز دعوت می‌کنیم که به دانشگاه بیاید.

وی افزود: از شهردار و استاندار دعوت می‌کنیم که به دانشگاه بیایند و پیرامون موضوع پاداش‌های اخیری که اعطا شده است، پاشخگوی دانشجویان باشند. باید پاسخ دهند که در شرایط فعلی کشور که سیل و زلزله در نقاط مختلف کشور خسارات زیادی داشته است و دولت هم نمی‌تواند آن را مدیریت کند، چگونه 40 میلیون تومان به شهردار، 30 میلیون تومان به معاون و چند میلیون تومان را به فلان مدیر پاداش می‌دهند؛ در حالی که نمی‌توانیم یک کانکس چند میلیون تومانی را برای سیل زده‌ها و زلزله زده‌ها آماده کنیم.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا تصریح کرد: استاندار و شهردار همدان اگر واقعا نقد پذیر هستند و به شعارهایی که می‌دهند اعتقاد دارند، شرایط مطالبه دانشجویی را تسهیل کنند و در دانشگاه حضور پیدا کرده و پاسخگوی دانشجویان باشند.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این‌هم از استاندار سابق دعوت کرده بودیم و وی در دانشگاه حضور پیدا کرده بود و مراسم بسیار چالشی بود؛ اما حدود 3 یا 4 ماه است که پیگیر حضور استاندار جدید هستیم و هیچ پاسخ مشخصی دریافت نکرده‌ایم.

جهانی مقدم ادامه داد: استاندار تا کنون پاسخ مشخصی به دعوت ما نداده است و دانشگاه هم رو‌به تعطیلی است. البته ما باز هم پیگیری خواهیم کرد که در طی چند هفته باقی مانده تا امتحانات، آقایان در دانشگاه حضور یافته و به سوالات دانشجویان پاسخ دهند.

وی ضمن اشاره به اینکه دانشجویان به طور ویژه از شهرداری سؤالاتی دارند گفت: شهرداری و شورای شهر که 40 میلیون تومان پاداش برای شهردار تصویب کرده‌اند باید در دانشگاه حضور پیدا کنند و به سؤالات دانشجویان پاسخ دهند. چرا‌که جمهوری اسلامی یک چهارچوبی دارد و به این صورت نیست که هر مبلغی خواستند، به هرکس که تمایل داشتند پاداش دهند و انتظار داشته باشند که مردم هم هیچ حرفی نزنند و هیچ نگارنی ابراز نکنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006124

وب گردی

وب گردی