اختصاص بودجه ۴۰۰ میلیون تومانی بخش خصوصی برای ساماندهی خوابگاه‌های غیر‌دولتی

نایب رئیس خواب‌داران غیردولتی کشور گفت: خوشبختانه فعالیت بخش خصوصی در زمینه خوابگاه‌های غیردولتی مناسب بوده و تاکنون برای پشتیبانی 400 میلیون تومانی از ساماندهی خوابگاه‌های غیردولتی اعلام آمادگی کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علیرضا شوکتی نایب رئیس خواب‌داران غیردولتی کشور با اشاره به لزوم ساماندهی خوابگاه‌های غیردولتی در سال جاری گفت: امسال بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تصمیم داریم تا تمامی خوابگاه‌های بی‌کیفیت را حذف کنیم و فقط خوابگاه‌های دارای رتبه یک و 2 داشته باشیم.

وی افزود: برای این کار جذب سرمایه انجام شده تا خوابگاه‌های دارای کیفیت استاندارد توصیه پیدا کند. این خوابگاه‌ها باید از رتبه 3 و 4 به رتبه یک و 2 دست پیدا کنند.

شوکتی در ادامه بیان کرد: خوشبختانه فعالیت بخش خصوصی در زمینه خوابگاه‌های غیردولتی مناسب بوده و تاکنون برای پشتیبانی 400 میلیون تومانی از ساماندهی خوابگاه‌های غیردولتی اعلام آمادگی کردند.

نایب رئیس خوابگاه داران غیردولتی کشور در پایان خاطرنشان کرد: می‌خواهیم تا پایان دی ماه امسال تا مبلغ 700 میلیون تومان برای ساماندهی خوابگاه‌های غیردولتی هزینه کنیم که امیدواریم این مقدار از بخش خصوصی تأمین شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006141

وب گردی

وب گردی