برگزاری مسابقات هاکی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحدهای کهگیلویه و بویراحمد

مسابقات هاکی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحدهای کهگیلویه و بویراحمد به مدت یک هفته از ۲۲ تا ۲۹ شهریورماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در سال جاری دانشگاه آزاد اسلامی ۵۰ رویداد ورزشی در حوزه ورزش همگانی برگزار می‌کند. بخشی از این رویدادها شامل المپیاد ورزشی فرهیختگان با شرکت نمایندگی بخش‌های موسسات آموزش عالی است. بخش دیگری از رقابت‌های همگانی شامل مسابقات دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی، مسابقات انفرادی کارکنان و اعضای هیئت علمی و مسابقات دانشجویان است.

مسابقات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در رشته هاکی به‌میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد در شهریور ماه برگزار می‌شود در این مسابقات 800 دانشجو در دو بخش دختران و پسران به مدت یک هفته از ۲۲ تا ۲۹ شهریورماه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. رقابت‌های هاکی بخش پسران با حضور ۴صد شرکت‌کننده در واحد یاسوج و رقابت‌های دختران نیز با حضور ۴صد شرکت‌کننده در واحد گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

گفتنی است، دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج از سال 63 به عنوان اولین مرکز آموزش عالی در استان با یک رشته در مقطع کاردانی (کاردانی حسابداری) با 18 نفر دانشجو و 3 نفر عضو هیأت علمی در ساختمان اهدائی استانداری شروع به کار نمود. این واحد دانشگاهی در بدو تأسیس هیچ­گونه امکانات و بودجه غیر از کمک ­های اولیه مردمی نداشته و تا سال 64 دانشجویان بدون آزمون پذیرفته می ­شدند ولی در مهرماه سال 65 با برگزاری آزمون سراسری دانشجو پذیرفته است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران هم در تاریخ 12 بهمن 64 به عنوان اولین موسسه آموزش عالی استان کهگیلویه و بویراحمد و یکی از واحدهای دانشگاهی کشور فعالیت خود را آغاز کرد. این واحد دانشگاهی به عنوان قطب مهندسی گاز و پالایش در جنوب کشور و در زمینه کارشناسی ارشد جزء نخستین دانشگاه هایی بود که اولین قدم را در توسعه تحصیلات تکمیلی برداشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006190

وب گردی

وب گردی