عرضه دستچین محصولات میادین میوه و تره بار/اعلام تخلف به ۱۸۸۸

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار گفت: مشتریان در میادین میوه و تره بار حق دستچین کردن میوه را داشته و در صورت مخالفت غرفه داران می توانند تخلف را به سامانه ۱۸۸۸ اعلام کنند.

به گزارش ایسکانیوز، سید سعید راد مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در خصوص گلایه برخی از شهروندان نسبت به عدم اجرای درست طرح دستچین گفت: امکان انتخاب میوه از سوی مشتریان که تحت عنوان «طرح دستچین» مدت‌هاست در میادین و بازارهای میوه و تره بار اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح در جهت تکریم شهروندان و رعایت حقوق شهروندی آنهاست و رعایت آن در همه غرفه‌ها الزامی است و مدیران میادین و روسای بازارها به طور مستمر و مستقیم بر اجرای دقیق و کامل آن نظارت دارند.

راد گفت: مدیران میادین در صورت برخورد با هرگونه تخلف احتمالی، بدون هیچ گونه اغماضی با بهره بردار متخلف برخورد می‌ کنند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار گفت: بدیهی است، برخی از محصولات به گونه‌ای هستند که لزوماً می‌بایست متصدی غرفه محصول مورد نیاز را به مشتری ارائه کند.

محصولات میادین میوه و تره بار باید از کیفیت مطلوب برخوردار باشند

راد همچنین در خصوص کیفیت میوه های ارایه شده در میادین میوه و تره بار نیز گفت: «کیفیت مطلوب»، «قیمت مناسب»، «تنوع محصول» و «مشتری مداری»، 4 اصلی هستند که اجرای آنها در میادین و بازارهای میوه و تره بار با جدیت و دقت دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای اصل «کیفیت مطلوب»، علاوه بر نظارت‌های مستمر و مستقیم کارشناسان کنترل کیفی و همچنین مدیران میادین و روسای بازارها، غرفه داران و بهره برداران ملزم هستند پالت‌های میوه را به طور مرتب در بازه‌های زمانی مناسب پر کنند تا مشتریان امکان انتخاب محصول را به صورت دستچین داشته باشند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار گفت: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت برخورد با هرگونه تخلف احتمالی، مراتب را به مدیران میادین و روسای بازارهای میوه و تره بار گزارش کنند یا با مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران با شماره تلفن 1888 تماس بگیرند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1006218

وب گردی

وب گردی