ترساندن مردم دورخیزی برای بازکردن باب مذاکره با آمریکاست

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: ترساندن مردم در حقیقت دورخیزی است برای این که در ادامه باب گفتگو با غرب پیرامون مسائلی که حقوق اساسی ملت است باز شود.

پیام مرادی دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص تحلیل شرایط سیاست خارجی فعلی و تنش میان روابط ایران و آمریکا گفت: ما با یک واقعیتی در دو دهه اخیر مواجه بوده‌ایم و آن هم وجود یک جریان سیاسی است که برای تمام برنامه‌ریزی‌هایش پیش فرض مذاکره با غرب داشته است.

وی افزود: همچنین این دیدگاه که اگر ما در نگاه دولت‌های غربی کشور استانداردی نباشیم؛ نمی‌توانیم مشکلاتمان را حل کنیم، به وجودآمده و در برخی دوره‌ها استقرار پیدا کرده است و در دوره‌هایی نیز موفق نبوده است. وقتی که موفق نمی‌شوند ناچار هستند برای پیشبرد اهداف خودشان فضای جدید ایجاد کنند و آن هم ترساندن مردم است.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در ادامه با اشاره به باز شدن باب مذاکره در نتیجه ترساندن مردم گفت: ترساندن مردم در حقیقت دورخیزی است برای این که در ادامه باب گفتگو با غرب پیرامون مسائلی که حقوق اساسی ملت است باز شود و افکار عمومی مجبور به پذیرش این مسائل بشود و این فعالیت‌ها به نوعی برای تحت فشار قرار دادن افکار عمومی و پذیرفتن مسئله‌ای است که یکبار انجام شده و شکست خورده و غلط است.

مرادی در تحلیل کلیدواژه دو راهی جنگ و صلح که اخیراً توسط برخی رسانه‌ها مطرح شده است، گفت: در شرایط کنونی چنین رویکردی خطای دوچندان به حساب می‌آید و شاید هم کمی رنگ و بوی خیانت به خودش بگیرد؛ به جهت این که در حال حاضر و در میان جریانات سیاسی، کسی نیست که در مورد خباثت‌های آمریکا و دشمنی‌های مضاعفش شکی داشته باشد. این که در این دوره یک ایرانی در پازل دولت‌های غربی و آمریکایی بازی کند سوال برانگیز است و جای ناامیدی دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006229

وب گردی

وب گردی