دستاوردهایی برای رسیدن به باتری‌های یون‌لیتیم حالت جامد

مدیرعامل شرکت نانووان اعلام کرد که این شرکت به دنبال ارائه محصولات در بخش باتری‌های حالت جامد است. این باتری‌ها برای استفاده در حوزه‌های مختلف نظیر خودرو مناسب هستند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، دن بلوندال، مدیرعامل شرکت نانووان (Nano One) اعلام کرد که این شرکت دستاوردهای تازه‌ای در حوزه فناوری‌های کاتدی به‌دست آورده است که این دستاوردها می‌تواند به رشد محصولات این شرکت و ایجاد فرصت‌های راهبردی تازه در بخش باتری‌های یون لیتیم حالت جامد منجر شود. براساس اظهارات بلوندال، این شرکت در سال گذشته همکاری‌های راهبردی متعددی در بخش‌های مختلف داشته است.

بلوندال می‌گوید: «تلاش‌های زیادی در جهان انجام شده تا دانسیته انرژی و ایمنی باتری‌های یون لیتیم بهبود یابد. باتری‌های یون لیتیم حالت جامد پتانسیل‌های زیادی داشته و از آن‌ها می‌توان برای پاسخ به نیاز بازار استفاده کرد. شرکت نانووان مواد کاتدی مختلفی را به بازار عرضه کرده که مورد توجه صنایع به ویژه صنایع خودروسازی قرار گرفته است. ما شرکت‌های مختلفی را ارزیابی کرده‌ایم تا از میان آن‌ها شرکاء تازه‌ای انتخاب کنیم و در نهایت بتوانیم باتری‌های حالت جامد را در بازار عرضه کنیم.»

شرکت نانووان برنامه توسعه مواد کاتدی را با هدف بهبود کارایی و ایمنی باتری‌ها دنبال می‌کند از این رو موادی به بازار عرضه کرده که مانع از واکنش‌های شیمیایی جانبی در باتری می‌شوند. این مواد می‌تواند موجب ارتقاء کیفیت باتری شده و مسیر استفاده از این باتری‌ها در خودروهای الکتریکی هموار می‌شود.

براساس اظهارات مدیرعامل این شرکت، نانووان به دنبال اجرای برنامه‌هایی است که بتواند باتری‌های مورد نیاز صنعت خودروسازی را تولید کند و برای این کار هم روی فناوری الکترودها و ساخت باتری‌های یون لیتیم حالت جامد کار می‌کند.

شرکت نانووان فناوری‌های خود را به‌صورت پتنت به ثبت رسانده است. این شرکت به ثبت پتنت‌های خود در کشورهای مختلف ادامه می‌دهد، در حال حاضر این شرکت در کشورهای کانادا، آمریکا، چین، کره‌، تایوان و ژاپن پتنت‌های خود را به ثبت رسانده است. این پتنت‌ها فناوری ساخت مواد مورد استفاده در باتری‌های یون لیتیم را پوشش داده و به کاربردهای مرتبط با باتری می‌پردازد. این شرکت بیش از ۳۰ پتنت را در کشورهای مختلف از جمله کشورهای اروپایی برای ثبت ارسال کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006242

وب گردی

وب گردی