زمان برگزاری لیگ جهانی بسکتبال بانوان مشخص شد/ اعزام تیم دانشگاه آزاد به چین

زمان برگزاری مسابقات لیگ جهانی بسکتبال بانوان مشخص شد و دو تیم قهرمان و نایب قهرمان آسیا در این دوره از رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی با شرکت در مسابقات 3 در 3 چین تایپه موفق شد به فینال این دوره از رقابت ها راه یابد.

این تیم با قدرت نمایی مقابل حریفان سرسخت خود توانست به مقام نایب قهرمانی برسد و برای نخستین بار جواز حضور در لیگ جهانی را کسب کند.

لیگ جهانی بسکتبال در تاریخ 8 تا 12 آبان ماه سال جاری با حضور تیم های قهرمان در کشور چین برگزار خواهد شد. تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی هم با ترکیب همان تیم در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

گفتنی است، کیمیا یزدیان طهرانی، شیدا شجاعی، سمیه ثابت‌زاده، سمانه ثابت‌زاده بازیکنان، زهره خالقی مربی و گیتی متین سرپرست تیم بسکتبال سه نفره دختران دانشگاه آزاد اسلامی در این دوره از رقابت‌ها بودند.

پنجمین دوره رقابت‌های بسکتبال 3 در 3 دانشجویان آسیا از 16 الی 22 اردیبهشت‌ماه در کشور تایوان برگزار شد.

کمال جوانمرد در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: برای اعزام تیم بسکتبال بانوان تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین نتایج را در چین کسب کنیم.

وی افزود: در کنار تیم ایران تیم های قدرتمند دیگری هم قرار دارند و برای شکست حریفانمان باید با تمام قوا به میدان برویم. به همین خاطر چند اردو برای بانوان درنظرگرفته شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006266

وب گردی

وب گردی