استقرار کامل حوزه ستادی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی در ساختمان جدید

معاون توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از استقرار کامل حوزه ستادی در ساختمان جدید به منظور ارتقاء فضای آموزشی و توسعه دانشکده ها خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، همایون کرمی اخوت، معاون توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از استقرار کامل حوزه ستادی این دانشگاه در ساختمان جدید واقع در گل یخ به منظور ارتقاء فضای آموزشی و توسعه دانشکده ها خبر داد.

به گفته معاون توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، دانشگاه علوم پزشکی با انتقال ساختمان ستادی حاضر در زرگنده به ساختمان گل یخ، فضای فیزیکی دانشکده های پزشکی، پیراپزشکی و علوم و فناوریهای نوین امکان توسعه خواهد یافت.

کرمی تصریح کرد: پس از تجمیع واحدهای پزشکی، دندانپزشکی و علوم دارویی در مردادماه 96 به دلیل فضای محدود فیزیکی امکان توسعه و رشد داشکده ها طبق استانداردهای وزارتین علوم و بهداشت مقدور نبود، لذا برای رفع این مشکل در چندین فاز اقدام به توسعه فضای فیزیکی کردیم که حصول این امر را مرهون تلاش های بی وقفه ریاست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران می دانم.

وی افزود: در گام اول با اضافه کردن بخشی از سازمان مرکزی واقع در پاسداران به دانشکده دندانپزشکی فضایی بالغ بر 2700 متر مربع به این دانشکده افزوده شد. سپس با انتقال فاز اول و دوم دانشجویان به ساختمان پونک، دانشکده های پرستاری و مامایی و بهداشت و ی پزشکی به طور کامل مستقل شدند.

کرمی در ادامه گفت: پس از آن با تکمیل و راه اندازی ساختمان ظفر، دانشکده شیمی دارویی مستقل و فضایی بالغ بر 2500 متر مربع به طور کامل در اختیار این دانشکده قرار داده شد و بالطبع با جداسازی دانشکده شیمی دارویی از دانشکده داروسازی فضای بیشتری نیز در اختیار دانشکده داروسازی و علوم دارویی قرار گرفت.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در ادامه اظهار کرد: با تصمیم هیات رئیسه، دانشکده علوم و فناوریهای نوین که قبل از تجمیع در هر دو واحد پزشکی و علوم دارویی وجود داشت به طور کامل در ساختمان زرگنده مستقر شد و گروه روانشناسی به ساختمان واقع در موسیوند منتقل گردید.

وی افزود: در حال حاضر نیز به منظور توسعه دانشکده های پزشکی، پیراپزشکی و علوم و فناوریهای نوین کلیه بخشهای ستادی به ساختمان واقع در گل یخ منتقل شدند تا ضمن تجمیع بخش های اداری، فضای دانشکده های فوق الذکر نیز افزایش یافت.

کرمی در ادامه سخنان خود هدف از این جابجایی ها را ارتقای فضای آموزشی و پژوهشی، افزایش سرانه فضای هر دانشجو و نیز استقلال دانشکده ها عنوان کرد.

وی در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات استادان، همکاران و دانشجویان محترم از انجام برخی اقدامات بعد از ماه مبارک رمضان جهت رفاه حال همکاران خبر داد.

بر اساس این گزارش ساختمان گل یخ واقع در نزدیکی سه دانشکده پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی می باشد که پیش از این در اختیار واحد تهران غرب و واحد علوم دارویی بود.

در مردادماه سال 96 با تجمیع واحدهای پزشکی، دندانپزشکی و علوم دارویی، دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به عنوان اولین دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی شکل گرفت.

از همان ابتدای تجمیع واحدهای پزشکی، دندانپزشکی و علوم دارویی، ارتقاء فضای آموزشی و پژوهشی در کنار ارتقاء کیفیت آموزشی ازدغدغه های هیات موسس و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی بود. به همین دلیل و با حمایت و همفکری مدیران و هیات رئیسه این دانشگاه، اکنون که دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در نیمه راه دو ساله شدن خود می باشد توانسته است به مستقل بودن کلیه دانشکده های خود در فضایی نسبتا مناسب جامه عمل بپوشاند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1006270

وب گردی

وب گردی