جزئیات بخشش اضافه خدمت فرزندان ایثارگران

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح، جزئیات بخشش اضافه خدمت فرزندان ایثارگران را تشریح کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح ، در خصوص جزئیات بخشش اضافه خدمت فرزندان دارای غیبت ایثارگران اظهار داشت: اضافه خدمت این افراد بخشیده شده بود اما در مورد نحوه حذف، مشکلی وجود داشت که قرار است طی جلساتی با سازمان‌ها این ابهامات برطرف شود.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این مطلب که غایبین حق استفاده از کسر خدمت ایثارگری را ندارند، تصریح کرد: افرادی که دارای سه ماه غیبت از سربازی هستند سه ماه به خدمت‌شان افزوده شده و اگر غیبت‌شان بیشتر باشد ۶ ماه اضافه خدمت می‌خورند.

وی افزود: آنهایی که به مدت یک سال از خدمت سربازی غیبت داشته‌اند علاوه بر اضافه خدمت، فراری محسوب شده و بعداً به مراجع صالحه معرفی خواهند شد.

این مقام ارشد ستاد کل به مصوبه در خصوص کسر خدمت فرزندان ایثارگران اشاره کرد و گفت: بنابر مصوبه موجود فرزندان ایثارگرانی که تا ۱۲ فروردین ۹۸ به خدمت اعزام شدند یا در این خصوص برای اعزام اقدام کرده‌اند اضافه خدمت‌شان بخشیده خواهد شد و فراری محسوب نشده و به دادگاه معرفی نخواهند شد؛ این مطلب قبلاً اعلام شده بود اما این ابهام وجود داشت که سازمانی باید این اضافه خدمت را ببخشد.

سردار کمالی گفت:‌ اخیراً ابلاغ شده است که سازمان محل خدمت سرباز باید اضافه خدمت را ببخشد که بنابراین ابلاغ، این هفته جلسه‌ای برگزار و تمام سازمان‌های مرتبط توجیه خواهند شد.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1006288

وب گردی

وب گردی