جلسه سالانه رهبر حکیم انقلاب با دانشجویان از رسته جلوه‌گاه‌های رویش است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، جلسه سالانه رهبر حکیم انقلاب با دانشجویان را از رسته جلوه‌گاه‌های رویش دانست.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در شانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان، دیداری با جمعی از دانشجویان کشور داشتند. در دیدار 3 ساعته عصر چهارشنبه اول خرداد 98، نمایندگان تشکل‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و صنفی دانشجویان به بیان دغدغه‌ها و دیدگاه‌های خود درباره مسائل مختلف روز پرداختند و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیز نکات مهمی درباره‌ مسائل مطرح شده و نیز موضوع راهبردی «چگونگی ورود جوانان به میدان و شتاب یافتن حرکت عمومی کشور برای تحقق چشم‌انداز روشن انقلاب اسلامی» بیان کردند.

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی، جلسه سالانه رهبر حکیم انقلاب با دانشجویان را از رسته جلوه‌گاه‌های رویش دانست و گفت: تاریخ چهل ساله انقلاب چه در فرازهای بلند و چه در نشیب‌های درس‌آموزش، ریزش‌های مهم و رویش‌های سترگی داشته است؛ ریزش‌هایی که برای یاران انقلاب، آه و حسرت و اندوه و البته عبرت به همراه داشته است و رویش‌هایی که قوت قلب و اطمینان‌بخش و امیدوارکننده بوده‌اند.

وی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: چه بسیار سیاسیون پر سابقه‌ای که در بزنگاه‌های مهم دچار لغزش شده‌اند و چه انبوه جوانان دلداده امام و انقلاب که از بستر سختی‌ها و ابتلاها روییده‌اند. اگر بزرگی نام ریزش‌ها گاهی نگران‌کننده بوده است، تماشای خلوص و عقلانیت رویش‌ها تسکین‌دهنده است. جلسه سالانه رهبر حکیم انقلاب با دانشجویان از همان رسته جلوه‌گاه‌های رویش است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تصریح کرد: آنها که امروز نگران ریزش و خستگی‌های عده‌ای فرتوت و خودباخته و کاسب ترس هستند، چشم و گوش‌شان به انتهای خیابان فلسطین باشد تا رویش‌ها راببینند؛ ببینند که چگونه جوانان آرمان‌خواه و انقلابی چونان انقلابیون سال ۵۷ عاقلانه و عاشقانه از عهد و پیمان امت و امام می‌گویند و در دوره ترس‌فروشی‌ها، امید به آینده را فریاد می‌زنند و گلایه از نامرادی‌ها را نزد پدر فرزانه‌مان می‌برند و بنگرند که پاسخ‌های او به سؤالات‌شان چگونه از بن‌‌بست‌های فکری و سیاسی جامعه گره‌گشایی می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006293

وب گردی

وب گردی