امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسه فنی پرومکابیل سنگال

دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای در راستای همکاری‌های علمی و بین‌المللی با موسسه فنی و حرفه‌ای کشور سنگال تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای، ممدوپاکی تیام رئیس موسسه فنی و حرفه‌ای پرومکابیل (promecabile) کشور سنگال در رأس هیئتی با حضور در سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای صبح امروز شنبه چهارم خرداد ماه سال جاری، با ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای و فرج‌الله طالبی اتوئی مدیرکل دفتر همکاری‌های علمی و بین المللی دانشگاه فنی و حرفه‌ای دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، ضمن معرفی کامل ظرفیت‌ها و توانمند‌های بالقوه دانشگاه فنی و حرفه‌ای به طرفین سنگالی، زمینه‌های همکاری دانشگاه با کشور سنگال مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

با توجه به درخواست و نیاز‌های مطرح شده از طرف هیأت سنگالی، پذیرش دانشجو سنگالی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای، برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت برای مدرسین سنگالی، برگزاری دوره‌های مشترک برای دانشجویان سنگالی در کشورسنگال و در برنامه دراز مدت تأسیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در این کشور در رشته‌های مکانیک، برق خودرو، ماشین آلات کشاورزی، طراحی و ساخت جواهرات و کار بر روی چرم از مفاد اصلی این تفاهم‌نامه است.

گفتنی است، در همین راستا روز سه‌شنبه سی و یکم اردیبهشت ماه، هیأت سنگالی از کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و نوآوری‌های دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران انقلاب اسلامی تهران بازدید به‌عمل آوردند و امکانات موجود در مراکز را بسیار مطلوب ارزیابی کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006295

وب گردی

وب گردی