جزئیات ثبت‌نام آزمون نیمه‌متمرکز دکتری 98 دانشگاه علامه‌طباطبایی اعلام شد

شرایط و ضوابط ثبت‌نام داوطلبان در مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری 98 دانشگاه علامه‌طباطبایی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در راستای ارتقای کیفیت آموزشی و به منظور سنجش علمی و بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی، شرایط و ضوابط ثبت‌نام و شرکت داوطلبان در مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری دانشگاه علامه طباطبایی اعلام شد. داوطلبانی می‌توانند در این مرحله ثبت‌نام کنند که حد نصاب تعیین شده دانشگاه را در مرحله اول آزمون کسب کرده و از طرف سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه معرفی شوند.

رشته امتحانی انتخابی داوطلبان در دوره دکتری باید متناسب با رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه‌ای آن‌ها و مطابق ستون مربوط به رشته‌های مرتبط، جدول رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون دفترچه شماره 1 آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1398 باشد.

لازم به ذکر است مصاحبه از متقاضیان رشته بیمه به زبان انگلیسی انجام خواهد شد.

داوطللبان می‌توانند بر اساس کد رشته‌هایی که از طرف سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه معرفی شده‌ است، از تاریخ 6 تا 17 خردادماه با مراجعه به سایت آزمون دانشگاه به نشانی azmoon.atu.ac.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

داوطلبان پس از پذیرش نهایی و قبولی در دوره دکتری دانشگاه علامه طباطبائی، قبل از آزمون جامع ملزم به ارائه مدرک زبان معتبر حسب مصوبات شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه هستند.

پذیرش براساس معرفی چند برابر ظرفیت از طرف سازمان سنجش آموزش کشور و با بررسی سوابق علمی و مصاحبه است که مطابق جدول زمانبندی رشته‌ها و ساعت قید شده در کارت آزمون هر داوطلب برگزار می‌شود.

مصاحبه دوره روزانه از روز شنبه اول تا ششم تیرماه 98 و مصاحبه دوره پردیس خودگردان از روز چهارشنبه پنجم تا 10 تیرماه 98 برای هر رشته برگزار خواهد شد. امتیاز بررسی سوابق علمی و مصاحبه شیوه آموزشی-پژوهشی 50 است که 20 امتیاز مربوط به آموزشی و پژوهشی، 30 امتیاز به مصاحبه اختصاص داده شده است.

داوطلبان لازم است در بازه زمانی 6 تا 17 خرداد 98 با مراجعه به سایت دانشگاه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. حضور داوطلبان مطابق برنامه زمانبندی شده اعلام شده از طریق سایت دانشگاه علامه طباطبائی الزامی است و عدم حضور داوطلب در روز و ساعت تعیین شده به منزله غیبت و انصراف است و در هیچ زمان دیگری مصاحبه برگزار نخواهد شد. لازم به ذکر است جدول زمان‌بندی مصاحبه مطابق دستورالعمل سازمان سنجش آموزش کشور تنظیم شده و از داوطلبان خارج از برنامه زمانی اعلام شده مصاحبه به عمل نخواهد آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006309

وب گردی

وب گردی