دستگیری کلاهبردار 300 میلیاردی در گلستان

فرمانده انتظامی استان گلستان  از شناسایی و دستگیری کلاهبردار 300 میلیارد ریالی در شهرستان "بندرگز" خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار علی اکبر جاویدان گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری های کلان از آنان توسط فردی ، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس گلستان گفت: متهم با استفاده از اسناد جعلی از بانک های مختلف وام های کلان دریافت و با جلب اعتماد شکات و وعده مشارکت در سرمایه گذاری با سود بالا، از آنان به عنوان ضامن استفاده می کرده است.

سردار جاویدان گفت: با گذشت مدتی از پرداخت وام، متهم اقساط خود را پرداخت نکرده و با توجه به جعلی بودن اسناد، حساب ضامن ها مسدود شد که مشکلات زیادی برای آنان به وجود آورد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: تحقیقات گسترده و فنی پلیس آغاز و پس از بررسی های تخصصی و اشراف اطلاعاتی ماموران موفق شدند، کلاهبردار حرفه ای را که برای انجام امور شخصی به شهرستان "بندر گز" مراجعه کرده بود، طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان گلستان افزود: متهم در مقر انتظامی و پس از مواجهه با مستندات پلیس به 30 میلیارد تومان کلاهبرداری از 35 شهروند گلستانی اعتراف کرد.

سردار جاویدان در پایان با اشاره به معرفی کلاهبردار حرفه ای به مراجع قضائی، از شهروندان خواست: قبل از اقدام به هرگونه سرمایه گذاری و اعتماد به افراد، از صحت موضوع اطمینان یابند تا دیگر شاهد چنین مواردی در سطح جامعه نباشیم.

پایگاه خبری پلیس

انتهای پیام/

کد خبر: 1006310

وب گردی

وب گردی