ماجرای جن‌گیری که از دختران جوان اخاذی می‌کرد

فردی که با اغفال و هیپنوتیزم دختران جوان به بهانه دفع جن از بدن آنان اقدام به اخاذی از آنان می کرد، دستگیر شد.

به گزارش ایسکانیوز از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبداله رضوانی در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که فردی با بهانه دفع جن از بدن افراد اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از آنان می کند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم را که با عمل درون پویی، تسلط بر ذهن و استفاده از فنون سخنوری به بهانه دفع جن اقدام به اغفال دختران جوان در این شهرستان و سایر شهرستان ها می کرد، شناسایی کردند.

سرهنگ رضوانی گفت: پس از هماهنگی های قضائی متهم که با اغفال و کشاندن دختران جوان به منزل شخصی با استفاده از روش هیپنوتیزم آنان را از حالت عادی خارج و پس از تهیه عکس و فیلم و با تهدید انتشار، اقدام به اخاذی از آنان می کرد در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

رضوانی در ادامه با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه و سیستم های رایانه ای متهم عکس و فیلم های تهیه شده از تعداد زیادی از مال باختگان نیز کشف شد، اظهار داشت: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به اخاذی و کلاهبرداری از 8 نفر اعتراف کرده است.

وی با بیان اینکه متهم، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: جن گیری و رمالی از جمله اقداماتی است که افراد سود جو با استفاده از آن و عدم آگاهی مردم اقدام به اغفال شهروندان می کنند که در بسیاری از موارد نتایج و اثرات جبران ناپذیری را بر روی افراد و سلامت جسمی و روانی آنان می گذارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در خاتمه از مردم خواست: از اعتماد به اینگونه افراد خودداری کرده و هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق سامانه مرکز فوریت های پلیسی 110 به نیروی انتظامی اطلاع دهند و درصورتی که شکایتی از متهم دارند به پلیس آگاهی بابلسر مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006326

وب گردی

وب گردی