استان البرز میزبان کاروان علم و فناوری شد

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری برای بازدید از چند شرکت دانش‌بنیان و حضور در نشست شورای اقتصاد مقاومتی استان به کرج رفت.

به گزارش گروه علم‌و‌فناوری ایسکانیوز، در ادامه سفرهای استانی کاروان علم و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و همراهان وی امروز یکشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه وارد استان البرز شدند.

ستاری در نخستین بخش سفر به استان البرز، ضمن بازدید از شرکت ساخت موتورهای توربینی-«توگا» و شرکت دانش بنیان مهندسی مواد کارآن جاهدنوآور، از دستاوردهای نوآورانه لابراتوار کشت بافت حسامی نیز بازدید کرده و با فعالان فناور مستقر در این مرکز، گفت‌وگو می‌کند.

وی همچنین پس از بازدید پژوهشگاه مواد و انرژی برای شرکت در نشست شورای اقتصاد مقاومتی استان و حضور در جمع فناوران و مسئولان البرزی، به استانداری البرز می‌رود.

در بخش دیگری از این سفر یک روزه، رئیس بنیاد ملی نخبگان و آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه البرز دیدار می‌کنند.

بازدید از دستاورد شرکت‌های دانش‌بنیان «شاهین تنظیم صنعت» سازنده انواع دستگاه‌های بالانس و ارتعاش سنجی و تعمیرات قطعات دوار و همچنین «صنایع آب و عمران ایران» تولیدکننده تجهیزات حوزه آب و فاضلاب، پایان بخش سفر معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری به استان البرز است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006389

وب گردی

وب گردی