ساخت 8 مجتمع خوابگاهی دانشجویی  تا سال 1400 توسط بخش خصوصی

نایب رئیس خوابگاه داران غیردولتی کشور گفت: قرار است 2 مجتمع خوابگاهی در تهران و 6 مجتمع خوابگاهی در استان‌های دیگر تا سال 1400 تکمیل و در اختیار دانشجویان قرار داده شود.

علیرضا شوکتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره ساماندهی بخش خصوصی در بخش خوابگاهی گفت: در حال حاضر در بخش خصوصی بیش از 700 میلیارد تومان در زمینه تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی هزینه شده است.

وی ادامه داد: در واقع برنامه داریم این مبلغ را 10 الی 20درصد افزایش داده تا بتوانیم برای ارتقای خوابگاه‌ها سرمایه جذب کنیم که امیدواریم این رقم تأمین شود.

نایب رئیس خوابگاه‌داران غیردولتی کشور درخصوص ساخت خوابگاه‌های جدید اضافه کرد: براساس بخشنامه صندوق رفاه و وزارت علوم طرح مشارکتی با بخش خصوصی به همراهی دولت داریم و در این زمینه حرکت می‌کنیم و خوشبختانه کارهایی هم انجام شده است.

شوکتی اضافه کرد: طبق برنامه‌های در نظر گرفته شده تا سال 1400 علاوه بر 700 میلیارد تومانی که در بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است سعی می‌کنیم که سقف 200 الی 400 میلیارد تومان هم به این مبلغ اضافه شود تا پروژه‌هایی که بر اساس بی او تی (طرح‌های مشارکتی صندوق رفاه و وزارت علوم)‌است را به نتیجه برسانیم.

وی تصریح کرد: قرار است از مجموع 8 مجتمع خوابگاهی 2 مجتمع خوابگاهی در تهران و مابقی در استان‌های دیگر تا سال 1400 تکمیل و در اختیار دانشجویان قرار داده شود.

نایب رئیس خوابگاه‌داران غیردولتی کشور یادآورشد: خوشبختانه فعالیت بخش خصوصی در زمینه خوابگاه‌های غیردولتی مناسب بوده و تاکنون برای پشتیبانی 400 میلیون تومانی از ساماندهی خوابگاه‌های غیردولتی اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006416

وب گردی

وب گردی