مطیعی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی ناصر مطیعی را به سمت رئیس صندوق رفاه دانشجویان منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی وزارت علوم، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی ناصر مطیعی را به سمت رئیس صندوق رفاه دانشجویان منصوب کرد.

در متن حکم انتصاب خطاب به دکتر مطیعی آمده است: نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، بر اساس پیشنهاد معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان، به استناد تبصره ۲ ماده ۴ قانون صندوق رفاه دانشجویان و بر اساس مصوبه هیئت امنای آن صندوق، به موجب این حکم به سمت «رئیس صندوق رفاه دانشجویان» منصوب می‌شوید.

در انتهای این حکم آمده است: امیدوارم با اهتمام به تحقق اهداف و سیاست‌های دولت، اجرای برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی، بهره‌مندی از تجربه‌های مفید کارشناسانمحترم و جلب مشارکت دانشگاهیان، گام‌های مؤثری در افزایش خدمت‌رسانی و ارتقای رفاه دانشجویان بردارید.انتظار می‌رود با اتکال به خداوند متعال در حفظ بیت‌المال و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی و تقویت نظم، انضباط و قانون‌مندی آن صندوق به نحو بایسته بکوشید.

گفتنی است ناصر مطیعی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در رشته اقتصاد توسعه کشاورزی است که از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۴مسئولیت صندوق‌رفاه دانشجویان را برعهده داشته است. مطیعی از تاریخ ۲۴ فروردین ماه سال‌جاری، با حکم وزیر علوم، مسئولیت سرپرستی صندوق رفاه دانشجویان را برعهده گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006423

وب گردی

وب گردی