دانشجوی نمونه‌ی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل معرفی شد

خدیجه آذر؛ دانشجوی رشته مدیریت آموزشی در مقطع دکتری به عنوان دانشجوی نمونه‌ی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در سال 97 شناخته شد.

دبیر کمیته‌ی داوری انتخاب دانشجوی نمونه‌ی واحد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز در اردبیل اظهار کرد: به منظور ایجاد پویایی و نشاط در محیط دانشگاه و ارتقا سطح علمی، فرهنگی و اجتماعی دانشجویان و همچنین گرامی‌داشت دانشجویانی که با پایبندی به ارزش‌های والای دینی و انسانی در عرصه‌های یاد شده، سرآمد محسوب می‌شوند، هر سال واحد دانشگاهی براساس آیین‌نامه‌ی واصله‌ی از سازمان مرکزی، دانشجوی نمونه معرفی می‌کند.

اکبرقاسمی گفت: دانشجوی نمونه فردی است که دارای استعدادهای برتر علمی، فرهنگی و اجتماعی و رعایت کننده‌ی شئونات دانشجویی بوده و بر‌اساس آیین‌نامه، موفق به اخذ بالاترین امتیاز از بین دانشجویان واحد دانشگاهی باشد.

وی در خصوص شرایط شرکت‌کنندگان برای انتخاب دانشجوی نمونه گفت: دانشجویانی که حداقل نیمی از واحدهای درسی خود را بر‌اساس سرفصل مصوب رشته‌ی مقطع تحصیلی با کسب میانگین کل گذرانده باشند، می‌توانند در این رقابت شرکت کنند.

قاسمی ادامه داد: برای دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته با میانگین کل 18، کارشناسی ارشد با میانگین کل 17، دکترای حرفه‌ای با میانگین کل 16، دکترای تخصصی phd با میانگین کل 17 شرط معدل لحاظ شده است.

وی افزود: علاوه بر داشتن حداقل میانگین کل، کسب 50 درصد امتیاز از بخش‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی، رعایت شئونات دانشجویی و دانشگاهی از شرایط انتخاب دانشجوی نمونه است.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل از برگزاری مراسم تجلیل از دانشجوی نمونه در آینده‌ی نزدیک خبر داد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1006435

وب گردی

وب گردی