گلایه‌های قهرمان کاراته جهان از کم‌توجهی مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین

کاراته‌کای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اواخر سال 1397 به دانشگاه رفتم و به واسطه یکی از دوستانم با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین دیدار کردم، زمانی که موسی خانی متوجه شد چند سال است در این واحد مشغول تحصیل هستم شوکه شد. 

بهمن عسگری کاراته‌کای تیم ملی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: دانشجوی کارشناسی ارشد واحد قزوین هستم و 8 سال است که در دانشگاه آزاد حضور دارم. یکی از ناراحتی‌هایم این است که یک نفر از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین با من تماس نگرفت و حتی به عنوان قهرمان جهان یک بنر در محوطه دانشگاه نصب نکردند.

وی افزود: باتوجه به حضور در اردو‌های تیم ملی و باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی فرصت زیادی برای حضور در کلاس های درس را ندارم و خیلی از استادان من را نمی شناسند و همین موضوع شرایط را برایم سخت می کند. اگر مسئولان دانشگاه شرایط را برای استادان شرح دهند مشکلی برای حضور در کلاس‌ها نخواهم داشت و برای شرکت در امتحانات نهایی آماده می شوم.

عسگری ادامه داد: 10 ماه از سال در تمرینات ملی و باشگاهی حاضر می شوم تا برای کشورم افتخار آفرینی کنم؛ اما برای اینکه استادان با من کنار بیایند باید شخصا خودم را معرفی کنم و واقعا این مورد باعث ناراحتی‌ام شده است.

قهرمان کاراته جهان اظهار کرد: اواخر سال 1397 به دانشگاه رفتم و به واسطه یکی از دوستانم با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین دیدار کردم، زمانی که موسی خانی متوجه شد چند سال است در این واحد مشغول تحصیل هستم شوکه شد.

وی تصریح کرد: مراسم تجلیل از ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین چند وقت پیش برگزار شد و برای حضور در این مراسم شرکت کردم و در این نشست تنها یک لوح به من دادند. پس از مدتی با خواهرم تماس گرفتند که برای دریافت جایزه به دانشگاه برود و پس از این همه افتخار آفرینی در رده جهانی یک کارت هدیه برای من درنظر گرفتند و زمانی که از این موضوع باخبر شدم کارت هدیه را تحویل نگرفتم و از این اقدام مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین ناراحت شدم.

عسگری خاطرنشان کرد: انسان ناشکری نیستم؛ اما تمام خرج و مخارجمان از پاداش‌هایی است که دریافت می کنیم و شغل دیگری جز ورزش ندارم که به واسطه آن درآمد بالایی کسب کنم؛ به همین خاطر توقع دارم که مسئولان براساس شایستگی‌ها و افتخارات از قهرمانان تجلیل کنند.

کاراته‌کای تیم دانشگاه آزاد اسلامی درباره تمدید قراردادش با این تیم عنوان کرد: اگر باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در فصل جدید تیمداری کند قراردادم را تمدید خواهم کرد. البته امیدوارم اسپانسرها به سمت رشته کاراته بیایند و از این ورزش المپیکی حمایت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006489

وب گردی

وب گردی