7 خرداد، آخرین مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون ارشد رشته‌های پزشکی

مهلت ثبت نام جدید و ویرایش اطلاعات آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ٩٨ فردا سه‌شنبه ۷ خرداد پایان می‌پذیرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ٩٨ در روزهای ٢٧ و ٢٨ تیرماه برگزار خواهد شد.

بر اساس مصوبه چهارمین جلسه شورای شورای سنجش و پذیرش دانشجو وزارت بهداشت در ۲۲ اردیبهشت ۹۸، برای رتبه‌های اول مقطع کارشناسی که فاقد رشته همنام در مقطع کارشناسی ارشد هستند سهمیه بدون آزمون حذف و ۱۰ درصد سهمیه با آزمون برای آنها اعمال شود. این مصوبه برای آزمون کارشناسی ارشد سال ١٣٩٩ و به بعد اجرایی خواهد شد.

با توجه به مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مبنی بر اعمال محرومیت یک ساله برای دانشجویان انصرافی، به دلیل وجود موارد انصرافی از واجدین شرایط استفاده از سهمیه درخشان سال‌های قبل، بر اساس مصوبه چهارمین جلسه شورای شورای سنجش و پذیرش دانشجو وزارت بهداشت در ۲۲ اردیبهشت ۹۸، مقرر شد محرومیت جهت پذیرش دانشجو صرفاً برای یک دوره (سال ۹۸) برای این افراد، اجرا نشود.

طی بررسی اولیه انجام شده اطلاعات و مدارک ثبت نامی، مواردی مشخص شده که داوطلب دقت لازم را در ورود اطلاعات نداشته است. هر گونه نقص در اعلام اطلاعات، ارسال مدارک و یا اعلام اطلاعات نادرست و غیر واقع، سبب بروز مشکلاتی برای فرد خواهد شد که مسئولیت آن به عهده داوطلب بوده و اقدامی از طرف مرکز سنجش آموزش پزشکی میسر نخواهد شد.

داوطلبان در تاریخ ۷ خرداد ۹۸ دقت لازم را برای تصحیح و تکمیل اطلاعات و مدارک خود انجام دهند.

مرکز سنجش آموزش پزشکی مواردی که در خصوص نقص اطلاعات و مدارک وجود دارد را اعلام کرده است:

۱- انتخاب دو رشته یا مجموعه از یک گروه امتحانی (داوطلب فقط مجاز به شرکت در جلسه آزمونی یکی از آنها بوده و امکان شرکت در دیگری را نخواهد داشت)

۲- عدم انتخاب رشته امتحانی اول

۳- عدم درج صحیح عنوان دانشگاه علوم پزشکی مقطع قبلی

۴- عدم درج صحیح جنسیت

۵- عدم الصاق عکس پرسنلی در فرمت صحیح (در صورت نقص مانع از ورود فرد به جلسه آزمون خواهد شد)

۶- عدم درج معدل صحیح بر اساس مدارک معتبر (در هر مرحله نادرست بودن معدل محرز شود، موجب حذف داوطلب از روند آزمون یا اخراج از تحصیل خواهد شد)

۷- عدم درج صحیح نوع سهمیه رزمندگان و ایثارگران (در صورت عدم صحت نوع سهمیه رزمندگان و ایثارگران، متعاقباً تغییر و یا اعمال سهمیه صورت نخواهد گرفت و موجب حذف داوطلب از روند آزمون یا اخراج از تحصیل خواهد شد)

۸- عدم درج صحیح کد ایثارگری سهمیه رزمندگان و ایثارگران (در صورت عدم شناسایی یا اعلام غیر مجاز بودن فرد از ارگان یا سازمان مربوطه، متعاقباً تغییر و یا اعمال سهمیه صورت نخواهد گرفت).

انتهای پیام/

کد خبر: 1006512

وب گردی

وب گردی