برگزاری  کنگره ملی غذای حلال در واحد علوم و تحقیقات

نخستین کنگره ملی غذای حلال ۲۹ و ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۸، با حضور استادان و صاحبنظران این حوزه در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز از واحد علوم و تحقیقات،نخستین کنگره ملی غذای حلال با هدف استفاده از نظریات و تخصص جامعه نخبگان دانشگاهی و صنعتی برای برنامه‌ریزی جهت تقویت چرخه صنعت و تولیدات در زمینه‌های مختلف علوم، مهندسی و صنعت غذای حلال در واحد علوم و تحقیقات برگزار خواهد شد.

این کنگره با محورهای غذای حلال و تأثیر آن بر کیفیت مواد غذایی، شناسایی و تجزیه غذای حلال، حلال در صنعت شیلات، حلال در محصولات بیولوژیک، آزمایشات تشخیصی مدرن در فرآورده‌های حلال، افزودنی‌های خوراکی و غیر خوراکی حلال و حرام، غذای حلال و بیوتکنولوژی، مقررات و استانداردهای غذای حلال، تکنیک‌های تجزیه و تحلیل مواد غذایی حلال، مواد مصرفی تولید کنندگان غذای حلال برگزار می‌شود.

همچنین علم و فناوری مواد غذایی حلال، نحوه تولید مواد غذایی حلال، کنترل کیفیت مواد غذایی حلال، ایمنی مواد غذایی حلال، ذبح شرعی و دیدگاه اسلام و اقتصاد فرآورده‌های حلال از دیگر محورهای برگزاری این کنگره است.

برگزاری این کنگره امکان تبادل نظر و ایجاد ارتباط علمی با دانشگاه‌ها و مراکز تخصصی کشور در زمینه مفاهیم مشترک علوم و مهندسی وسایرموضوعات مرتبط با محورهای کنفرانس را فراهم می‌سازد. بر این اساس، دبیرخانه اولین کنگره ملی غذای حلال از تمامی متخصصان، کارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران و دانشمندان مراکز علمی، تحقیقاتی و صنعتی دعوت می‌نماید با شرکت در برنامه‌های متنوع این کنفرانس در این رویداد مهم ملی مشارکت نموده وبا ارائه آخرین دستاوردهای علمی و اجرایی خود، زمینه دستیابی به اهداف فوق را فراهم سازند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1006549

وب گردی

وب گردی