مجمع انجمن بدنسازی و پاورلیفتینگ برگزار شد

مجمع انجمن بدنسازی وپاورلیفتینگ با حضور رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، این گردهمایی با حضور محمد رضا دهخدا رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، علی جلیلی عضو هیات رئیسه انجمن و نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و اعضا کمیته ها و روسای انجمن های استانی برگزار شد.

درابتدای این نشست نصیرزاده رئیس انجمن بدنسازی و پاورلیفتینگ فدراسیون ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور مسولین استانی انجمن ها گزارشی از عملکرد انجمن درسال ۹۷ پرداخت و افزود همه این موفقیت های مرهون حمایت و همراهی روسای انجمن های استانی بوده است.

در ادامه این گردهمایی دکتر دهخدا ضمن اشاره به تصویب آیین نامه انجمن های ورزشی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی افزود در آیین نامه جدید که به امضا وزیر علوم رسیده است اختیارات ریس انجمن افزوده شده است و برای انجمن به صورت مجزا حسابی مستقل در نظر گرفته شده است.

دراین نشست تقویم سال ۹۸ به تصویب اعضا جمع حاضر رسید و سپس هریک از مسئولین به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

در ادامه پیرامون نحوه اعزام نفرات منتخب به مسابقات و رویداد های بین المللی بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد رئیس انجمن نسبت به ارسال دعوتنامه از سوی کمیته برگزاری مسابقات جهانی و آسیایی به فدراسیون دانشجویی اقدام کنند تا نسبت به دریافت مجوز از سوی شورای برون مرزی اقدام شود.

همچنین در این جلسه با اهدای لوحی از سوی زمانی رئیس دانشگاه پیام نور به دکتر دهخدا رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی از همکاری صمیمانه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با دانشگاه پیام نور تشکر و قدردانی کردند.

این لوح تقدیر توسط علی جلیلی عضو فراکسیون ورزش به نمایندگی از دانشگاه پیام نور به دکتر محمد رضا دهخدا اهدا شد.

همچنین در این نشست سه استان قم، گیلان و اردبیل به ترتیب به عنوان انجمن برتر استانی معرفی واز آنان تقدیر گردید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006619

وب گردی

وب گردی