غذای فاسد  باعث اعتراض  دانشجویان علوم پزشکی همدان شد

دبیر جامعه اسلامی علوم پزشکی همدان  گفت: غذای سلف مرکزی دانشگاه از اول ماه رمضان وضعیت مطلوبی نداشته و اعتراض دانشجویان در فضای مجازی و فضای حقیقی یعنی صحن دانشگاه را به همراه داشت.

محمدحسین علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان در چند روز گذشته گفت: غذای سلف مرکزی دانشگاه از اول ماه رمضان وضعیت مطلوبی نداشته و اعتراض دانشجویان در فضای مجازی و فضای حقیقی یعنی صحن دانشگاه را به همراه داشت.

دبیر جامعه اسلامی علوم پزشکی همدان عنوان کرد: امسال ماه رمضان نسبت به سال گذشته کیفیت افطار از لحاظ کمی و کیفی کاهش پیدا کرده است، علاوه بر این یک وعده غذایی نیز فاسد بود که دانشجویان گرسنه و بی‌افطار ماندند.

وی ابراز کرد: با ادامه‌دار شدن تجمع دانشجویان، قدیمی رئیس اداره تغذیه دانشگاه علوم پزشکی و رحمانی مسئول امور دانشجویی دانشگاه در محل حضور پیدا کردند و قول رسیدگی به موضوع را دادند.

گفتنی است، دانشجویان خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی همدان ۵ خرداد ماه در سلف مرکزی خوابگاه جمع شده و مطالبه‌گری، اعتراض و نارضایتی خود را نسبت به کیفیت پایین وعده افطار نشان دادند. در این تجمع اعتراض دانشجویان ظرف‌های غذای خود را به نشانه اعتراض ردیف کردند، اما مسئولان سلف در جواب دانشجویان برق های سلف را خاموش کردند تا دانشحویان محیط را ترک کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006632

وب گردی

وب گردی