ایده‌های دانش آموزان در دومین رویداد زیست فناوری بیواستارت‌آپ ارائه می‌شود

 ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری از دومین رویداد دانش آموزی زیست فناوری شهر تهران «بیو استارت آپ» که با هدف آشنایی دانش آموزان با تفکر استارتاپی و کسب توانایی ارائه ایده به محصول برگزار می شود، حمایت می کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری از دومین رویداد دانش آموزی زیست فناوری شهر تهران «بیو استارتاپ» که با هدف آشنایی دانش آموزان با تفکر استارتاپی و کسب توانایی ارائه ایده به محصول برگزار می شود، حمایت می کند.

دومین رویداد دانش آموزی زیست فناوری شهر تهران «بیو استارتاپ» دوشنبه 27 خردادماه 98 در موسسه علوم و فناوری های زیستی صدرامهر پژوهش سرای دانش آموزی منطقه 2 تهران برگزار می شود. این رویداد ویژه 230 نفر از برگزیدگان مسابقه زیست پژوهشگر است که 21 فروردین ماه سال جاری با حضور 2 هزار و 600 نفر شرکت کننده از مناطق مختلف شهر تهران برگزار شده بود.

«ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری»، «قطب کشوری زیست فناوری» و «پژوهش‌سراهای دانش آموزی شهر تهران» از این رویداد دانش آموزی حمایت می کنند.

در این رویداد، دانش آموزان ایده های خود را در قالب گروه های مختلف به رقابت می گذارند و در نهایت محصولات خود را در فن بازار به داوران ارائه می کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006675

وب گردی

وب گردی