210 بسته غذایی رمضانیه در مناطق سیل زده خوزستان توزیع شد

اقلام بسته های رمضانیه را شامل روغن نباتی، برنج، حبوبات، رب گوجه، ماکارونی، چای، قند و کنسرو اعلام کرد و گفت: در این روستاها با توجه به شرایط محیطی کلمن، بسته های آب معدنی و پشه بند برای محافظت مردم و کودکان از حشرات موذی نیز توضیح شده است.  

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اهواز، جانشین عملیات قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با اعلام اینکه خدمت رسانی به مردم پس از عادی شدن شرایط همچنان ادامه دارد، گفت: در روزهای اخیر خدمات متنوعی به بیش از 1600 نفر در قالب 344 خانوار ارائه شده است.

علیرضا شش بلوکی توزیع 210 بسته غذایی رمضانیه در بین مردم روستاهای شادگان و دارخوین، راه اندازی آب سردکن صنعتی در روستای مگران 3 از توابع شوش، راه اندازی شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع) با هدف ارائه خدمات به مادران و نوزادان در روستای حمدان سلجه در مسیر خسرج از توابع حمیدیه را از مهمترین اقدامات این قرارگاه جهادی در روزهای گذشته بیان کرد.

وی اقلام بسته های رمضانیه را شامل روغن نباتی، برنج، حبوبات، رب گوجه، ماکارونی، چای، قند و کنسرو اعلام کرد و گفت: در این روستاها با توجه به شرایط محیطی کلمن، بسته های آب معدنی و پشه بند برای محافظت مردم و کودکان از حشرات موذی نیز توضیح شده است.

جانشین عملیات قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه این قرارگاه از ابتدای آغاز سیل تا کنون در کنار مردم بوده است گفت: در صدد هستیم تا حد امکان نسبت به رفع برخی از نیازهای اساسی مردم سیل زده از هیچگونه تلاشی دریغ نکنیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1006680

وب گردی

وب گردی