انتصاب  رئیس پژوهشکده چشم‌انداز و آینده‌پژوهی دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، رئیس پژوهشکده چشم‌انداز و آینده‌پژوهی دانشگاه را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، دکتر محمدمجید فولادگر را به سمت رئیس پژوهشکده چشم‌انداز و آینده‌پژوهی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در متن حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی در اجرای ماده 7 اساسنامه پژوهشکده چشم‌انداز و آینده‌پژوهی، به موجب این حکم به عنوان «رئیس پژوهشکده چشم‌انداز و آینده‌پژوهی» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

فولادگر دارای دکترای رشته آینده‌پژوهی از دانشگاه امیرکبیر است که سوابقی از جمله معاونت محتوایی دفتر بررسی‌های راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدیر گروه سیاسی پژوهشکده سیاست‌پژوهی و مطالعات راهبردی حکمت و مدیر اندیشگاه تدبیر فردا را در کارنامه اجرایی خود دارد.

دکتر طهرانچی طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش‌های دکتر محمدابراهیم مداحی رئیس سابق پژوهشکده چشم‌انداز و آینده‌پژوهی دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006691

وب گردی

وب گردی