بصیرت عامل حفظ و تداوم انقلاب است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سوادکوه، بصیرت و صبر را عامل حفظ و تداوم انقلاب اسلامی ایران دانست. 

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از سوادکوه، سید موسی حسین‌نژاد در مراسمی که به مناسبت فتح خرمشهر با حضور دانشگاهیان واحد سوادکوه در نمازخانه دانشگاه برگزار شد، با بیان جایگاه بشری در خلقت و حفظ کرامات انسانی در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: شیطان همیشه و در همه احوال برای اغفال بندگان تلاش می کند که در مقابل انسان‌ها می توانند در مبارزه با نفس شیطانی با خودکنترلی و صیانت از اعضا و جوارح، شیطان را ناامید کنند.

وی با یادآوری وصیت‌نامه شهدا، وجه مشترک همه آنان را در توصیه به حمایت از ولایت فقیه و حفظ حجاب خواهران دانست، افزود: با عنایت به آموزه‌های دینی استفاده درست و خوب از اعضا و جوارح با قدرت تفکر و تعقل همان بصیرت است.

حسین‌نژاد با توجه به فتنه‌های به وجود آمده در انقلاب اسلامی ایران و مقایسه آن با زمان صدر اسلام، وجود بصیرت و صبر را عامل حفظ نظام در این فراز و فرودها دانست، تاکید کرد: ما از ابتدای انقلاب در سال 57 تاکنون با هجمه‌‌های مختلف آمریکایی اروپایی روبرو بوده و ایستادگی کردیم که به برکت بصیرت و صبر استراتژیک بوده است.

فرمانده سپاه سوادکوه با بیان اینکه قابل محاسبه و پیش‌بینی نبودن ملت ایران علت موفق نبودن استکبار جهانی در مقابل ایران اسلامی است، فتح خرمشهر را نمادی از تحقق وعده الهی دانست.

وی با مقایسه انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های جهان مانند انقلاب الجزایر، فرانسه و روسیه و تحلیل ماندگاری انقلاب با اشاره به بیانیه گام دوم، افزود: بیانیه گام دوم یعنی اینکه ما یک گام برای انقلاب گرفتیم و وارد گام دوم شده‌ایم و باید برای تمدن‌سازی حرکت کنیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1006711

وب گردی

وب گردی