حضور دانشجویان در روز قدس طنین‌انداز ندای عدالت‌خواهی است

عضو اتحادیه اول دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حضور دانشجویان در مراسم روز قدس، نماد ایستادگی در برابر ظلم و طنین‌انداز ندای عدالت‌خواهی است.

مرضیه افشارنیا در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به اینکه روز قدس یک مناسبت جهانی است، گفت: راهپیمایی روز قدس، یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، به رسم هر سال، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راستای حمایت از ملت مظلوم فلسطین برگزار می‌شود.

عضو اتحادیه اول دانشگاه آزاد اسلامی افزود: جنبش‌های دانشجویی پس از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب کبیر اسلامی، تحولات بسیاری را پشت سر گذاشته‌اند اما همچنان بر آرمان‌های اصیل انقلاب پایبند مانده‌اند، یکی از این ارزش‌ها، دفاع از مظلومیت مردم فلسطین است.

وی با تاکید بر حضور جریان دانشجویی در مناسبات اجتماعی و سیاسی، تصریح کرد: دانشجویان با حضور خود در راهپیمایی روز قدس می‌توانند انگیزه‌ای جدی برای مردم مظلوم و فریاد عدالتخواهی قشر علمی و فرهیخته یک جامعه آگاه باشند.

افشارنیا با بیان اینکه دانشجو موذن جامعه است، ابراز کرد: دانشجویان همان‌گونه که می‌توانند باعث بیداری جامعه و دانشگاه خود باشند، می‌توانند باعث بیداری جهانیان نیز شوند، به همین منظور حضور دانشجویان در قالب تشکل‌ها و جنبش‌های دانشجویی نماد ایستادگی در برابر ظلم و طنین‌انداز ندای عدالت‌خواهی است.

نماینده اتحادیه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار مقام معظم رهبری با دانشجویان در ماه رمضان خاطرنشان کرد: حضور جنبش‌ها در مراسم‌ها و راهپیمایی‌ها نقش بسزایی در تبیین نظریه مقاومت رهبری در دانشگاه‌ها خواهد داشت.

وی ابراز کرد: باتوجه به اهمیت حضور دانشجویان، تشکل‌های دانشجویی و مجموعه‌های فرهنگی و سیاسی دانشگاه‌ها در روز قدس باید اهتمام بیشتری بر حضور در این مراسم داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006723

وب گردی

وب گردی