پایش ذوب آهن اصفهان به دانشگاه آزاد واحد نجف آباد واگذار شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد از واگذاری پایش صنعت ذوب آهن اصفهان به این دانشگاه خبر داد.

امیررضا نقش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره رویکرد حل مسئله بودن دانشگاه آزاد و موضوع همجواری صنعت و دانشگاه اظهار کرد: اگر بخواهیم طرح های پایش را به خوبی اجرا کنیم و نگاهی مسئله محور به پژوهش ها و پایان نامه های دانشجویی داشته باشیم، باید حلقه مفقوده میان صنعت و دانشگاه را بازشناسی کنیم.

وی افزود: همجواری دانشگاه و صنعت به دلیل این که به صورت فیزیکی صورت می گیرد، می تواند در راستای تشکیل کارگروه های مشترک میان دانشگاهیان و اربابان صنعت تاثیر تاثیر بسزایی را داشته باشد.

نقش با اشاره به اقدامات واحد نجف آباد در راستای همجواری دانشگاه با صنعت ادامه داد: در راستای طرح پایش، تفاهنامه ای میان دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت ذوب آهن اصفهان منعقد شد که دکتر طهرانجی واحد نجف آباد را به عنوان مجری این تفاهنامه معرفی کردند و قرار بر این شد که پایش ذوب آهن با توجه به عظمت این صنعت، به واحد نجف آباد واگذار شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد تصریح کرد: در زمینه پایش ذوب آهن اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت و مراکز صنعتی واحد حضور فعالی در صنعت ذوب آهن دارند و در همین راستا دفتر مشترکی میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد و شرکت ذوب آهن اصفهان ایجاد شده است.

وی اذعان داشت: نظام موضوعات و منظومه پایش در صنعت ذوب آهن اصفهان در حال تنظیم شدن است که تا 2.3 ماه آینده از این نظام موضوعات رونمایی خواهد شد.

نقش با بیان این که به دنبال بر قراری تعامل هرچه بیشتر دانشگاه با صنعت هستیم گفت: امروز کارگروه های تخصصی در تمامی زمینه ها از جمله علوم انسانی و حقوق و... را در مسائل مربوط به صنعت ذوب آهن فعال کرده ایم؛ این موضوع الگوی بسیار خوبی برای طرح پایش و همجواری دانشگاه و صنعت خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006730

وب گردی

وب گردی