دعوت جامعه اسلامی دانشگاه تهران از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

جامعه اسلامی دانشگاه تهران در بیانیه‌ای به مناسبت فرار رسیدن روز قدس از تمامی مسئولان دعوت کرد تا هم پای ملت انقلابی ایران و تمامی آزادگان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، جامعه اسلامی دانشگاه تهران در بیانیه‌ای به مناسبت فرار سیدن روز قدس از تمامی مسئولان دعوت کرد تا هم پای ملت انقلابی ایران و تمامی آزادگان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

در ابتدای این بیانیه آمده است: بار دیگر روز قدس، به عنوان ابتکار تاریخی و یادگار بنیانگذار انقلاب کبیر اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) فرا رسید و بار دیگر ملت قهرمان ایران پیشاپیش همه آزادی خوهان جهان فریاد برمی آورند که هنوز فلسطین پاره تن اسلام است.فلسطین، به عنوان نماد تقابل حق و باطل و سندی بر مظلومیت قرآن است و در مقابل رژیم اشغالگر قدس لکه ننگی بر روی زمین است، که باید برچیده شود.

در بخشی از این بیانیه آورده شده است: کدام انسان آزاده ایست که جنایات بی شرمانه این رژیم نامشروع را ببیند و داد بر نیاورد؟ آیا نباید جهان اسلام برنامه ای برای نابودی صهیونیسم جهانی و جاهلیت مدرن داشته باشد؟ نخبگان اسلامی چه پاسخی در پیشگاه خدا و رسول خدا خواهند داشت؟ مگر نه آنکه ماه مبارک رمضان، ماه قرآن است؟ مگر نه آنکه قرآن هم سعادت دنیا و هم سعادت آخرت را تامین می کند؟ پس چرا قرآن را در مهجوریت گذاشته و به آن بی توجهی می کنیم؟!

در ادامه بیانیه آمده است: "اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم" را فراموش کرده ایم. سران کشورهای عربی چه پاسخی در مقابل این سخن دارند؟ آنانکه که از طرفی با آمریکا و صهیونیست ها ساختند و خون فلسطینی ها را لگد و حق آنان را ضایع کردند و از طرف دیگر مومن بالله، مومن بالقرآن، مومن بالکعبه و مومن بالقبله را تکفیر می کنند. به مسلمانان رحم نکرده و با راه اندازی جنگ های داخلی در کشورهای اسلامی از سوریه و یمن گرفته تا افغانستان و لیبی، آتش فتنه را شعله ور کرده اند.در هم پیمانی مدعیان دروغین حقوق بشر و قاتلان وحشی غربی، هم آنانکه در ظاهر کت و شلوار میپوشند، کراوات میبندند، ادکلن میزنند، کیف سامسونت دستشان می‌گیرند اما در باطن خونخوار و جنایتکارند، نیز همین بس که هم کاسه دولت مستبد، دیکتاتور، وابسته و فاسد سعودی شده و اهداف شوم خود را در منطقه دنبال می کنند.

دانشجویان عضو جامعه اسلامی دانشگاه تهران در این بیانیه تاکید کردند: جهان اسلام بداند که مسئولیّت سنگین و فراموش‌نشدنی فلسطین بر دوش همه‌ی دنیای اسلام است و بی‌شک نخبگان علمی، روحانی، سیاسی و مسئولان کشورهای اسلامی بخش مهم‌تر این مسئولیّت را بر دوش دارند. این، مبارزه‌ای مقدّس و خوش‌عاقبت است و وعده‌ی الهی، نصرت قطعی در این مبارزه است و تنها راه عزت و پیروزی، مقاومت و تداوم مبارزه‌ی متنوّع با رژیم متجاوز صهیونیست و نوکران اوست. وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز بداند، تمام توان دستگاه دیپلماسی باید در خدمت مستضعفین جهان بخصوص مردم مظلوم فلسطین و یمن باشد. اکنون که دشمن با طرح جهنمی "معامله قرن" نیرنگ تازه ای به کار بسته، جا دارد وزارت خارجه فعالانه در صحنه سیاست بین الملل حضور داشته و اجلاس بزرگ حامیان فلسطین را برنامه ریزی و برگزار کند.

در پایان این بیاینه آمده است: دانشجویان ایران اسلامی نیز مانند همیشه آمادگی خود را برای نابودی اسرائیل و مبارزه همه جانبه با استکبار جهانی اعلام می‌کند. در پایان جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از تمامی مسئولان دعوت می‌کند تا هم پای ملت انقلابی ایران و تمامی آزادگان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006734

وب گردی

وب گردی