اپلیکیشن آموزش سلامت طراحی و تولید شد

یک شرکت دانش‌بنیان داخلی با دریافت تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری موفق به طراحی و تولید اپلیکیشن آموزشی در حوزه سلامت شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، مرتضی ستار مدیر عامل شرکت داده‌نگار داتیس پارس درباره محصول تولیدی این شرکت که بابت آن از صندوق، تسهیلات دریافت کرده است، اظهار کرد: این اپلیکیشن آموزشی سلامت، در محیط‌های اندروید و IOS قابل اجرا است و شامل بخش‌های مختلف از جمله دانشکده مجازی، خدمات پزشکی، آزمون، فروشگاه آنلاین، آموزش سلامت عمومی و خصوصی، دوره‌های بازآموزی پزشکان و پرستاران و دوره ضمن خدمت است.

مرتضی ستار با اشاره به سابقه ۱۵ ساله شرکت در حوزه آموزش الکترونیک و کار با دانشگاه‌ها گفت: طی این مدت به یک سامانه آموزشی تحت موبایل احساس نیاز می‌کردیم، البته در این حوزه سامانه‌هایی بودند که همه تحت وب و ویندوز کار می‌کردند، لذا بر اساس تجربه، این طرح را با محتوای داخلی نوشتیم که در حال توسعه و بروزرسانی است.

وی درباره بازار هدف این محصول دانش‌بنیان اظهار کرد: این اپلیکیشن هم‌اکنون در حوزه سلامت فعالیت می‌کند اما ساختار آن قابل تغییر و بازار آن قابل توسعه است؛ تاکنون رایزنی‌هایی با سازمان فنی و حرفه‌ای، دانشگاه شهید بهشتی و شرکت‌های نفت و پتروشیمی انجام داده‌ایم که برای هر کدام از اینها آیکون‌های این اپلیکیشن قابل طراحی و تغییر است.
ستار درباره بازار هدف این اپلیکیشن و اینکه چه افرادی به استفاده از آن نیاز دارند، گفت: محصول ما صرفاً محدود به آموزش سلامت نیست و افراد مختلفی می‌توانند از آن استفاده کنند.
وی توضیح داد: یکی از آیکون‌های این محصول دانش بنیان، آموزش نسخه‌خوانی است که مردم عادی هم می‌توانند این دوره‌ها را بگذرانند و نسخه‌خوان شوند و نیاز نیست حتماً داروساز باشند.
این فعال دانش‌بنیان که شرکت متبوعش در مرحله نمونه‌سازی از صندوق نوآوری و شکوفایی تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کرد و از آن نیز ابراز رضایت می‌کند، گفت: در حال توسعه کار هستیم و شاید برای همین منظور دوباره بتوانیم از صندوق وام دریافت کنیم، محصول را به سمت گیم لرنینگ و گیم‌های آموزشی توسعه خواهیم داد تا از طریق بازی آموزش داده شود.
وی گفت: طبق پیش‌بینی‌ها و چشم‌انداز شرکت، این اپلیکیشن و سامانه آموزشی، قابلیت استفاده برای خانواده‌های دارای بیماری خاص و از جمله اوتیسم را هم داراست.
ستار درباره میزان اشتغالزایی این شرکت دانش‌بنیان گفت: تاکنون شرکت موفق به ایجاد اشتغال برای ۱۲ نفر شده است و دریافت تسهیلات و حمایت از صندوق نوآوری و شکوفایی، به ما جرات و جسارت بیشتری برای شروع و ادامه یک کار نو و جدید بخشید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006745

وب گردی

وب گردی