شمارش معکوس برای فروپاشی رژیم پوشالی صهیونیستی آغاز شده است

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرده و از تمام مسلمانان جهان دعوت به عمل آورده تا در راهپیمایی این روز بزرگ شرکت کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طی بیانیه ای تمام اقشار را به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرت ها فهماند که دیگر آن‌ها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: فردا، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس است؛ و چهل سال است با اعتقاد راسخ به آنکه سرنوشت قدس را صاحبان اصلی آن خواهند نوشت؛ لبیک به فرمان بنیانگذار انقلاب پرافتخارمان گفته ایم و مشت های گره کرده را در حمایت از مظلومان فلسطین و بر علیه غاصبان اسرائیلی برافراشته ایم. باور داریم شمارش معکوس برای فروپاشی رژیم پوشالی صهیونیستی آغاز شده و بی شک در آینده ای نزدیک بر اساس وعده الهی طومار رژیم اشغالگر قدس برای همیشه درهم خواهد پیچید.

در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی آورده شده است: بر اساس فرمایشات رهبر معظم در دیدار دیشب با اساتید و پژوهشگران دانشگاه روز قدس امسال از هر سال مهم‌تر است چراکه آمریکا و برخی دنباله‌هایش با «معامله‌ی قرن» به‌دنبال به فراموشی سپردن مسئله‌ی فلسطین در جهان هستند که البته ناکام خواهند ماند.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: فردا به فضل الهی و به پشتوانه بیداری و هوشیاری مردم شریف لبیکی رساتر از هر سال به ندای بنیانگذار استقلالمان و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خواهیم داد و ضمن اعلام حضور در خیل عظیم راهمپمایان؛ از جامعه بزرگ دانشگاه و نیز آحاد ملت شریف دعوت می نماییم در این حرکت پر برکت شرکت نمایند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006783

وب گردی

وب گردی