امروز بیش از هر زمانی صدای مظلومیت مردم فلسطین به گوش می‌رسد

دانشگاهیان دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان مرکزی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرده و از تمام جامعه دانشگاهی ایران دعوت به عمل آورده تا در راهپیمایی این روز بزرگ شرکت کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اراک، دانشگاهیان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان مرکزی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کردند.

در ابتدای این بیانیه آمده است: جهان اسلام بار دیگر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان (روز قدس) که با ابتکار خلاقانه و هوشمندانه امام خمینی‌(ره) برای حل مسئله فلسطین و زنده نگه داشتن عشق به مسجدالاقصی است، در روز جمعه ۱۰ خردادماه ۹۸ حضوری حماسی و مشارکتی فعال و فراگیر خواهد داشت.

در ادامه این بیانیه اضافه شده است: بیش از نیم قرن از تجاوز به سرزمین قدس شریف و آوارگی مردم مظلوم فلسطین می‌گذرد و صهیونیست‌های غاصب سرمست از کمک‌های مادی و معنوی حامیان خویش همچنان به کشتار جمعی مردم بی‌گناه به‌خصوص زنان و کودکان فلسطینی مشغول هستند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: امروز بیش از هر زمانی صدای مظلومیت مسجدالاقصی از گلوی مسلمانان مظلوم فلسطین به گوش می‌رسد. متأسفانه ضعف و کوتاهی دولت‌های مسلمان به‌ویژه سرسپردگی برخی دولت‌های منطقه موجب شده تا با وجود بسیاری از منابع معنوی و مالی نتوانند ریشه این جرثومه فساد (رژیم صهیونیستی) را بخشکانند. بدیهی است این امر محقق نمی‌شود مگر اینکه تمام دولت‌های اسلامی با عزم راسخ انتفاضه مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین را یاری و آنها را مساعدت همه‌جانبه کنند.

در این پیام مطرح شده است: جامعه دانشگاهی ایران، خصوصاً مدیران، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی به عنوان طلیعه‌داران قشر آگاه، استعمارستیز و عدالتخواه، همگام با سایر اقشار مردم در استان مرکزی در راهپیمایی بزرگ و باشکوه روز قدس شرکت کرده و ضمن ابراز خشم و نفرت خود از جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان غزه با فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل غاصب» از مبارزات حق‌طلبانه مردم مظلوم فلسطین حمایت خواهند کرد.

در پایان این بیانیه آمده است: باشد تا در سایه الطاف بی‌دریغ پروردگار، دعای خیر حضرت بقیة‌الله(عج) و رهنمودها و رهبری مقام عظمای ولایت روزی فرا برسد که ریشه ظلم و بیداد این دشمنان بشریت در تمامی دنیا خشکانیده شود و به‌زودی شاهد برپایی حکومت جهانی عدل الهی باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006799

وب گردی

وب گردی