حضور گسترده دانشگاهیان واحد اراک در راهپیمایی روزجهانی قدس

رئیس، اعضای هیئت رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اراک در راهپیمایی بزرگ و باشکوه روز جهانی قدس، شرکت کرده و یک بار دیگر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و سایر نقاط فلسطین را محکوم کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اراک، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همگام با مردم ولایت‌مدار و روزه‌دار اراک، رئیس، اعضای هیئت رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اراک در راهپیمایی بزرگ و باشکوه روز جهانی قدس که از میدان شهدا تا مصلی بیت‌المقدس این شهر برگزار شد، شرکت کرده و یک بار دیگر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و سایر نقاط فلسطین را محکوم کردند.

جهان اسلام بار دیگر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان (روز قدس) که با ابتکار خلاقانه و هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) برای حل مسئله فلسطین و زنده نگه داشتن عشق به مسجدالاقصی است، جمعه 10 خردادماه 98 حضوری حماسی و مشارکتی فعال داشت.

جامعه دانشگاهی ایران اسلامی از جمله مدیران، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی واحد اراک در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و به جهت همگام شدن با آنها، همراه با سایر اقشار مردم استان مرکزی در راهپیمایی بزرگ و باشکوه روز جهانی قدس شرکت کردند و ضمن ابراز خشم و نفرت خود از سکوت مجامع بین المللی و حامیان رژیم صهیونیستی با فریادهای مرگ بر اسرائیل غاصب و مرگ بر آمریکا از مبارزات حق‌طلبانه مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.

در پایان این راهپیمایی باشکوه، قطعنامه روز جهانی قدس سال 1398 در مصلی بیت‌المقدس اراک قرائت شد و مردم با سر دادن ندای «الله اکبر» و مرگ بر اسرائیل، بند بند قطعنامه را تأیید کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006865

وب گردی

وب گردی