حضور پرشور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی  واحد نور در راهپیمایی روز قدس

جمع کثیری از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور با شرکت در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس خواستار حفظ وحدت مسلمانان در برابر فتنه گران غربی و آمریکایی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از نور، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و به منظور ارج نهادن به فرمان معمار کبیرانقلاب حضرت امام خمینی (ره) و همگام با مردم شهید پرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور نیز حضوری پرشکوه در راهپیمایی روز قدس داشتند.

جامعه دانشگاهی واحد نور و همیشه در صحنه، پرشور تر از سال‌های گذشته همگام با ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی ندای بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) را لبیک گفتند و در حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

در این مراسم دکتر محمد احمدی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور، معاونین، مدیران، استادان، کارکنان و دانشجویان نیز در کنار دیگر اقشار جامعه حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور، شرکت در راهپیمایی روز قدس را با اهمیت توصیف کرد و گفت: روز جهانی قدس روز مظهر اقتدار مسلمانان جهان است. روز ابراز انزجار و تنفر از توطئه های استکباری و روز تجلی همبستگی و همدلی همه مسلمانان جهان است.

محمد احمدی افزود: حضور یکپارچه مردم روزه دار، به استکبار جهانی و خائنان به آرمان های فلسطین خواهد فهماند که مسلمانان جهان، هرگز از اصول و آرمان های خود دست نخواهند کشید و هم چنین به مبارزان فلسطینی، این امید را می دهد که در مبارزه خود علیه اشغال گران قدس شریف، تنها نیستند و تمامی مسلمانان جهان همواره یار و یاور آن ها خواهند بود.

راهپیمایی باشکوه روز قدس در شهرستان نور از میدان امام خمینی(ره) آغاز و تا میدان فیضیه ادامه یافت، سپس شرکت کنندگان در راهپیمایی پس از به آتش کشیدن پرچم استکبار جهانی، اسرائیل و آمریکا، در مصلی این شهر حضور یافته و آخرین آئین عبادی – سیاسی نماز جمعه در ماه پر مهر و برکت رمضان در صفوفی بهم فشرده، خواندند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1006884

وب گردی

وب گردی