بیش از ۴۰ هزار دانشجوی خارجی در ایران  تحصیل می‌کنند

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در حال حاضر بیش از ۴۰ هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه های ایران مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست قرآنی دانشجویان غیر ایرانی که عصر امروز در واحد تهران مرکزی برگزار شد، گفت: خوشحالیم در محضر شما دانشجویان افغانستانی هستیم این فرصت مغتنمی است که باید قدر دانسته شود.
وی ادامه داد: این ماه یک فرصت برای شست و شوی روح است. روزه گرفتن و مناجات به درگاه خداوند یک افتخار است و انسان های آگاه به راحتی از این فرصت ها عبور نمی کنند.
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد افزود: به برکت استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران و برکت خون شهدای مظلوم این فرصت مهیا شده و از فضای این ماه، شما دانشجویان بایداستفاده کنید.
کلانتری اضافه‌ کرد: در حال حاضر بیش از 40 هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه های ایران تحصیل می کنند. آمارها نشان داده بیش تر جوانان خارجی کشور ایران را برای تحصیل انتخاب می کنند شما باید از فرصت ها و تکنولوژی ایران استفاده کنند، شما نباید رشد علمی را در ایران از دست دهید؛ چراکه تحصیل یک فرصت خوبی بخصوص برای شما دانشجویان است.
وی گفت: افغانستان مظلوم هم امروز گرفتار ظلمی است که تحمیل شده امیدواریم خداوند در این روز از شر استکبار جهانی نجات پیداکنند، ایران متعلق به شما دانشجویان است.
انتهای پیام /
کد خبر: 1006903

وب گردی

وب گردی