راه‌اندازی طرح های بزرگ تحقیقاتی و تولیدی حوزه کشاورزی در واحد ورامین

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران از راه اندازی طرح های بزرگ آموزشی، تحقیقاتی و تولیدی در بخش کشاورزی و دامپروری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز از واحد ورامین، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در دهمین همایش بزرگداشت قیام 15 خرداد که در دانشکده کشاورزی واحد ورامین-پیشوا برگزار شدگفت: ایران اسلامی در حوزه علم و فناوری در جهان در رتبه‌های بسیار خوب قرار دارد، باید به این رتبه به‌دست‌آمده افتخار کرد.

سید محمود رضا آقامیری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان این واقعه ماندگار عنوان کرد: بحث 15خرداد برای همه ملت ایران یک الگو بود که پشتیبان ولایت‌فقیه بودند.

وی گفت: مشاهده می‌کنید پیشرفت جامعه اثر خون شهدا است، خون شهدا در جامعه اثرات بسیار بزرگ‌تری هم داشت و اثرات آن انقلاب اسلامی ایران بود که در جهان نمایان است.

آقامیری افزود: استکبار جهانی برای ساماندهی کردن برخی کشورها به آن‌ها انرژی هسته می‌دهد و این موضوع قبل از انقلاب توسط کشورهای غربی به کشور داده می‌شد ولی بعد از انقلاب این دانش هسته‌ای را ندادند بلکه سعی کردند زیرساخت‌های هسته‌ای را از بین ببرند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران تصریح کرد: جوانان غیور و انقلابی بعد از سال 65 شروع به حرکت در حوزه‌های علم و فناوری کردند و در این مسیر نیز موفق بودند.

وی بیان داشت: دشمنان نظام از سال 74 مصوب کردند که هیچ‌گونه علم یا تجهیزاتی از انرژی هسته‌ای را به ایران ندهند. حال مشاهده می‌کنید کشور به خاطر نخبگانی همچون، دکتر شهریاری‌ها به انرژی هسته‌ای دست یافت.

این مسؤل دانشگاهی تأکید کرد: ایران با بمب هسته‌ای مشکل شرعی دارد، دانشمندان جوانان ایران به علم و فن انرژی هسته‌ای دست پیدا کردند، طراحی، ساخت و بهره‌برداری و ساخت توسط نیروهای جوان کشور صورت می‌گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران خاطرنشان کرد: این پیشرفت‌ها حاصل اثرات خون شهدای قیام 15 خرداد و 230 هزار شهید کشور است. ایران اسلامی در حوزه علم و فناوری در جهان در رتبه‌های بسیار خوب قرار دارد، باید به این رتبه به‌دست‌آمده افتخار کرد.

وی ادامه داد: دانشمندان مطرح جهان در این موضوع بازمانده اند که ایران چطور به این دانش دست‌یافته است. کشور در حوزه علم و دانش و حوزه اقتصادی در مسیر خوبی قرار دارد، در این خصوص امید را به جامعه تزریق کنید و به تحریم‌ها توجه نکنید، آینده برای جوانان و ملت ایران است.

آقامیری در پایان گفت: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود طرح بزرگ‌ترین طرح های تحقیقاتی و تولیدی کشاورزی و دامپروری در واحد ورامین راه اندازی می شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1006927

وب گردی

وب گردی