خدمت‌رسانی به مردم در دستور کار مسوولان قرار گیرد

نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس گفت: داشته‌های نظام مردم هستند و خدمت‌رسانی به مردم در دستور کار مسوولان قرار گیرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد ورامین، سید حسین نقوی حسینی در دهمین همایش بزرگداشت قیام 15 خرداد دشت ورامین، اظهار داشت: جا دارد از همه مسئولانی که در برگزاری این همایش در دانشگاه آزاد اسلامی زحمت فراوان می‌کشند تشکر کنم چراکه این اقدام در راستای زنده نگه‌داشتن یاد شهدا انجام می‌شود که حرکتی ارزنده است.

وی گفت: حق مردم دیار 15خرداد انصافاً باید و شاید ادانشده است، دشت ورامین در بعضی از حوزه‌ها نیازمند نگاه ویژه مسوولان استان تهران است.

نقوی حسینی افزود: انقلاب اسلامی ثمرات بسیار زیادی برای مردم ایران اسلامی داشت. در حوزه‌های راه، مدرسه‌سازی و در حوزه علم و فناوری پیشرفت‌های خوبی دارد، باید این پیشرفت به مردم گفته شود. این پیشرفت‌ها حاصل خون شهدای قیام 15 خرداد است.

وی افزود: اگر خدا را در نظر بگیریم بی‌شک موفق خواهیم بود، گناه کردن شیرین شده است، حرام‌خواری شیرین شده است از بی‌راه رفتن دوری کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس تصریح کرد: توکل بر خدا بودن را تقویت کنیم، تکیه‌بر مردم داشته باشیم. داشته‌های نظام مردم هستند و خدمت‌رسانی به مردم در دستور کار مسوولان قرار گیرد.

نقوی حسینی بیان داشت: حضرت امام خمینی (ره) تکیه‌بر مردم دشت ورامین داشت، رمز بقای نظام و انقلاب مردم بود و خواهند بود.

وی در پایان گفت: مردم ولی‌نعمت ما هستند، رضایت‌مندی مردم را در نظر بگیرید. مسوولان هر اقدامی که انجام می‌دهند برای رضای خدا و مردم باشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1006928

وب گردی

وب گردی