معاون وزیر جهاد کشاورزی از طرح تولیدی بذر واحد خوراسگان بازدید کرد

معاون وزیر جهاد کشاورزی از مرکز تحقیقات بذر، گلخانه‌ها و مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان)، کاظم خاوازی معاون وزیر جهاد کشاورزی از مرکز تحقیقات بذر، گلخانه ها و مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) بازدید کرد.

در این بازدید که به همراه پیام نجفی مدیرکل امور اقتصادی و دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی از مرکز تحقیقات بذر، گلخانه‌ها و مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) صورت گرفت، اهمیت تجاری سازی صنعتی بذرهای صیفی مورد تأکید قرار گرفت.

در ادامه این بازدید و در جلسه ای مشترک، احمد آذین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) گفت: امروز واژه موفق به دانشگاهی اطلاق می شود که نسبت به مسائل و نیازهای جامعه بی تفاوت نبوده و به دنبال تبدیل علم و دانایی به ثروت و توانایی باشد.

وی افزود: تجاری سازی طرح های مختلف دانشگاهی نه تنها نیاز کشور را تأمین می کند، بلکه وابستگی کشور به واردات را از بین می برد و باعث تقویت جایگاه آن در دنیا می شود و مسیر درستی را برای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی فراهم می سازد تا در بسترهای جدید علمی در راه استقلال کشور گام بردارند.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به بازدید سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از پروژه بذر دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان، در بهمن ماه گذشته، خاطر نشان کرد: خوشبختانه این پروژه عظیم در کشور مورد توجه واقع شده است، چرا که می تواند انحصار تولید بذر را که در اختیار چند کشور محدود است، شکسته و ایران را از واردات بذرهای صیفی برای همیشه بی نیاز کند.

وی افزود: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، همه امکانات دانشگاه را در جهت پیشرفت این پروژه بسیج کرده است و با حضور چندین مرتبه ای خود در این واحد دانشگاهی، حمایت کامل دانشگاه آزاد اسلامی را از این طرح ملی اعلام داشته و امکانات لازم را تأمین کرده است.

آذین اظهار داشت: فعالیت‌ها و تلاش‌هایی که از سال های گذشته و با برنامه ریزی و آینده نگری و توجه به جوانان در این دانشگاه انجام شده، هم اکنون در مرحله نتیجه بخشی بوده و افتخار می کنم که در این افتخار کشوری سهم کوچکی به عنوان خدمتگزار دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006946

وب گردی

وب گردی