الزام رانندگان اتوبوس به روشن کردن کولر

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: رانندگان شرکت واحد موظف‌اند کولر اتوبوس خود را روشن کنند البته این در حالی است که اتوبوس‌های فاقد کولر چرخشی در خطوط مختلف استفاده می‌شوند.

به گزارش ایسکانیوز، پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مورد مشکل سرمایش اتوبوس‌های جنوب شهر گفت: همه اتوبوس‌های شهری پایتخت دارای سیستم سرمایشی و یا کولر نیستند و این اتوبوس‌ها که حدود ۶۰۰ مورد است به صورت چرخشی در خطوط مختلف استفاده می‌شود و فقط برای خطوط جنوبی تهران استفاده نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه البته همه اتوبوس‌های تندرو دارای کولر است، افزود: با توجه به آغاز فصل گرما رانندگان شرکت واحد موظف و ملزم شده‌اند در اتوبوس‌های کولردار، کولر اتوبوس خود را روشن کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: با ورود اتوبوس‌های جدید دارای کولر، اتوبوس‌های بدون کولر در سایر خطوط از چرخه خدمت رسانی خارج می‌شوند.

همه اتوبوس‌های شهری پایتخت دارای سیستم سرمایشی و یا کولر نیستند و این اتوبوس‌ها که حدود ۶۰۰ مورد است به صورت چرخشی در خطوط مختلف استفاده می‌شود

سنندجی با بیان اینکه قرارداد 117 دستگاه مینی‌بوس جدید منعقد شده و تلاش می‌کنیم تا آبان این تعداد را به چرخه حمل و نقل این مینی‌بوس‌ها را اضافه کنیم، گفت: همچنین پیگیر خرید اتوبوس‌های جدید برای پایتخت هستیم.

وی در پایان گفت: مسافران تخلفات رانندگان اتوبوس را در زمینه‌های مختلف می‌توانند از طریق شماره ۱۸۸۸ به شرکت اتوبوسرانی و مدیران این شرکت اعلام کنند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1006953

وب گردی

وب گردی