پرداخت وام بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان از امروز

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: زائران دانشگاهی بیستمین دوره عتبات که تاکنون موفق به دریافت وام نشدند می‌توانند از امروز 11 خرداد ماه با مراجعه به شعب بانک ملت در سراسر کشور وام خود را دریافت کنند.

حجت‌الاسلام مرتضی مطهری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گفت: ثبت‌نام بیست‌ویکمین دوره عتبات دانشگاهیان هفته آینده آغاز و تا 27 خردادماه ادامه دارد.

وی در ادامه در خصوص تمدید ثبت نام دوره بیست و یکم افزود: در حال حاضر هیچ تصمیمی مبنی بر تمدید ثبتنام این دوره اتخاذ نشده است اما پس از پایان ثبت‌نام تصمیم نهایی اتخاذ و بلافاصله قرعه‌کشی انجام می‌شود.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اضافه کرد: دانشجویان دریافت تسهیلات بانک ملت باید با یک ضامن معتبر و معرفی‌نامه از سایت لبیک به یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه کرده و وام خود را دریافت کنند مبلغ این وام برای سفر زمینی 15 میلیون ریال و کسانی که می‌خواهند هوایی به این سفر مشرف شوند 30 میلیون ریال در اقساط 18 ماهه پرداخت می‌شود.

مطهری‌پور اضافه کرد: زائران دانشگاهی دوره بیستم که تاکنون متاسفانه موفق به دریافت وام عتبات دانشگاهیان نشدند از امروز 11 خرداد ماه می‌توانند با مراجعه به شعب بانک ملت در سراسر کشور وام خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006970

وب گردی

وب گردی