آسیایی‌ها از تیم بسکتبال دانشگاه آزاد می ترسیدند/ می خواهیم قهرمان لیگ برتر شویم

کاپیتان تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به عملکردی که داشتیم این تیم با خیال راحت در زمین حاضر شده بود و ما را دست کم گرفتند. از بازی دوم به بعد حریفان از تیم دانشگاه آزاد می ترسیدند و با برنامه وارد زمین می‌شدند.

کیمیا یزدیان‌طهرانی کاپیتان تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: خوشبختانه تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی موفق شد در مسابقات آسیایی نایب قهرمان شود و برای اولین بار جواز حضور در مسابقات جهانی 3 در 3 را کسب کند. سال گذشته هم تیم ملی دانشجویی در این مسابقات حاضر شد؛ اما نتیجه مطلوبی حاصل نشد.

وی افزود: امسال پیشرفت بالایی داشتیم و تمام حریفانمان را با قدرت شکست دادیم. تیم هایی که سال گذشته مدعی بودند و مقام کسب کرده بودند از تیم دانشگاه آزاد شکست خوردند.

یزدیان‌طهرانی ادامه داد: سال گذشته با تیم هایی نظیر مغولستان بازی کرده بودیم و با اختلاف 8 امتیاز شکست خوردیم. با توجه به عملکردی که داشتیم این تیم با خیال راحت در زمین حاضر شده بود و ما را دست کم گرفتند. از بازی دوم به بعد حریفان از تیم دانشگاه آزاد می ترسیدند و با برنامه وارد زمین می شدند.

کاپیتان تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: حالا که تیم به مقام نایب قهرمانی رسیده و جواز حضور در مسابقات جهانی را به‌دست آورده است قراردادم را تمدید خواهم کرد و آماده شرکت در مسابقات می‌شوم. مسابقات لیگ جهانی از سطح بسیار بالایی برخوردار است؛ اما ما تسلیم نمی‌شویم و تمام تلاش خود را می‌کنیم که پرچم کشورمان را بالا نگه داریم.

یزدیان طهرانی عنوان کرد: امیدوارم همین روندی را که درپیش گرفتیم در فصل جدید هم داشته باشیم تا با تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی افتخار آفرینی کنیم و همچنین در لیگ برتر به مقام قهرمانی برسیم.

وی اظهار کرد: برای به دست آوردن موفقیت نباید تسلیم شد. با امید و پشتکار می‌توانید موفقیت را از آن خود کنید و به نتیجه دلخواه خود برسید. همچنین مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با فراهم کردن بستر حضور در مسابقات بین‌المللی سبب به دست آوردن این موفقیت شده‌اند‌.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006976

وب گردی

وب گردی