بهره برداری از ایستگاه مترو بسیج؛ به‌زودی

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) گفت: ایستگاه بسیج در خط 7 مترو بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و به زودی آماده بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز،‌ علی امام درباره افتتاح ایستگاه بسیج متروی خط ۷ گفت: با تأمین منابع مالی پیشرفت فیزیکی و تجهیزاتی ایستگاه بسیج سرعت گرفته است و این ایستگاه در تقاطع بزرگراه شهید محلاتی و بسیج واقع شده که با راه‌اندازی این ایستگاه، شهروندان به ایستگاه‌های اتوبوسBRT پایانه خاوران و علم و صنعت دسترسی خواهند داشت.

وی به قرار گرفتن این ایستگاه در منطقه 14 تهران اشاره کرد و گفت: این ایستگاه دارای دو ورودی است که ورودی جنوبی آن در حال تکمیل شدن است.

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) با اشاره به تکمیل و نصب شدن 6 دستگاه پله برقی در این ایستگاه، افزود: بخش تجهیزاتی این ایستگاه شامل دو عدد پست برق، سیگنالینگ(سیستم کنترل اتوماتیک قطار)، سیستم تهویه و مخابرات و کابل کشی نیز در مراحل پایانی قرار دارد.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، با اشاره به اینکه ایستگاه بسیج بیش از 12 هزار متر مربع زیر بنا دارد، گفت: طول سکوی این ایستگاه 160 متر است و امیدواریم با تسریع در روند ساخت و ساز و تجهیزات، ایستگاه بسیج برای خدمت رسانی به شهروندان و تسهیل در تردد و رفت و آمد آنان آماده بهره برداری شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006987

وب گردی

وب گردی