اطلاعیه سازمان سنجش درخصوص کدرشته محل‌های 4 دانشگاه بزرگ در آزمون دکتری

سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص معرفی افراد در برخی از کدرشته محل‌های دانشگاه‌های تهران، صنعتی شریف، شهید بهشتی و گیلان در آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال 1398، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص معرفی افراد در برخی از کدرشته محل‌های دانشگاه‌های تهران، صنعتی شریف، شهید بهشتی و گیلان در آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال 1398، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

داوطلبانی که براساس کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال 1398 مجاز به انتخاب رشته شده و کدرشته محل‌های انتخابی خود را در سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش ثبت کرده‌اند، با توجه به مکاتبه دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی، صنعتی شریف و گیلان در خصوص کاهش حدنصاب نمره علمی بعد از اعلام اسامی معرفی‌شدگان برای انجام مراحل مصاحبه و ارزیابی تخصصی در تعدادی از رشته‌ محل‌‌های مورد پذیرش در آزمون مذکور، کارنامه نتیجه انتخاب رشته این دسته از متقاضیان باتوجه به حدنصاب جدید، اصلاح و روی سایت این سازمان قرار داده شده است.

داوطلبان باید باتوجه به کارنامه اصلاح شده جدید و براساس برنامه زمانی انجام مصاحبه و متن اطلاعیه 31 اردیبهشت‌ماه 98 مندرج در سایت این سازمان به دانشگاه‌های ذیربط مراجعه کنند.

کد رشته محل‌هایی که حد نصاب علمی آنها اصلاح شده است را اینجا بخوانید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007005

وب گردی

وب گردی