افزایش انگیزه استفاده از حجاب اسلامی/استقبال و بازدید روزانه هزاران نفر از نمایشگاه حجاب و عفاف

دبیر هفدهمین نمایشگاه عفاف و حجاب درباره میزان استقبال مردم از این نمایشگاه، گفت: هر روز شاهد بازدید هزاران نفر از این رویداد ملی هستیم که می‌تواند در ترویج پوشش اسلامی موثر باشد.

به گزارش ایسکانیوز، اصغر زیلایی با اشاره به اینکه صد در صد محصولات ارائه شده در این نمایشگاه به جز چادر مشکی، ایرانی هستند، افزود: در ماه‎های اخیر تسهیلات فوری برای صدور مجوز برای خانه های مد عفاف و حجاب (مزون‌ها) افزایش یافته است و ظرف یک هفته پس از بازدید، این مجوز برای فعالان عرصه عفاف و حجاب صادر می شود.

زیلایی ادامه داد: تنوع یکی از ویژگی های این دروه از نمایشگاه محسوب می شود که می تواند امکان انتخاب بیشتری را به مخاطبان برای حضور در این نمایشگاه دهد.

دبیر اجرایی هفدهمین نمایشگاه عفاف و حجاب افزود: تمام محصولات عرضه شده در این نمایشگاه به غیر از چادر مشکی تولید داخل است و بیشترین فروش را روسری‌های تولید داخل در آن به خود اختصاص داده است. مانتوی بزرگ‌سال و مانتوی نوجوان هم رتبه‌های بعدی را در عرصه بیشترین فروش به خود اختصاص داده‌اند.

وی تصریح کرد: کیفیت بالای محصولات ارائه شده در این رویداد، زمینه بهره‎مندی تعداد بیشتری از جوانان را از پوشش اسلامی و حجاب فراهم می آورد و می تواند به شکل عملی و به دور از شعارزدگی، جوانان را در مسیر استفاده از گوهر حجاب قرار دهد.

این نمایشگاه که از 21 اردیبهشت ماه کار خود را با 50 غرفه در بوستان آب و آتش آغاز کرده تا 14 خرداد ماه از ساعت 18 تا یک بامداد برپا است و علاقه‌مندان می‌توانند محصولات مورد نیاز خود شامل از چادر، مانتو، ملزومات حجاب و لباس کودک و آقایان را از این نمایشگاه تهیه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007025

وب گردی

وب گردی