تاریخ برگزاری امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد استان خوزستان مشخص شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: با توجه به شرایطی که در مناطق سیل‌‌‌زده وجود دارد امتحانات دانشجویان در کلیه واحدهای مناطق سیل‌‌زده استان خوزستان از اول تیرماه آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام فرج الله براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره زمان تعویق برگزاری امتحانات دانشجویان مناطق سیل‌‌‌‌‌زده گفت: برخلاف کلیه واحدهای دانشگاه آزاد که امتحانات آن ها در تاریخ 25 خرداد برگزار می‌شود با توجه به شرایطی که در مناطق سیل‌‌‌زده وجود دارد امتحانات دانشجویان در کلیه واحدهای مناطق سیل‌‌زده استان خوزستان از اول تیرماه آغاز خواهد شد.

وی افزود: از آغاز سال 98 و بعد از بروز بحران سیل در سطح استان خوزستان در کلیه واحدهای دانشگاه آزاد برای جبران عقب ماندگی تعطیلات ناشی از بحران سیل، کلاس‌های جبرانی برگزار کردیم تا دروس ارائه شده دانشجویان به اتمام برسد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در ادامه درباره نحوه پرداخت شهریه دانشجویان در مناطق سیل‌‌زده خاطرنشان کرد: با توجه به صحبت‌هایی که دکتر طهرانچی داشتند برای دانشجویان مناطق سیل‌‌‌‌زده تسهیلاتی در زمینه پرداخت شهریه در نظر گرفته شده است که دانشجویان را از پرداخت شهریه معاف می‌کند؛ اما هنوز بخشنامه‌ای در این خصوص به دست ما نرسیده است و به محض ابلاغ بخشنامه این امر عملی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007031

وب گردی

وب گردی