نفوذ منطقه‌ای ایران و تفکر انقلاب اسلامی  موجب ترس صهیونیسم جهانی شده است

نفوذ منطقه‌ای ایران و تفکر انقلاب اسلامی است که موجب ترس صهیونیزم جهانی است، چرا که تمام معادلات و محاسباتشان را به هم ریختیم، مشکل ما و آمریکا بر سر همین است که امنیت اسرائیل و به تعبیری دیگر صهیونیزم جهانی تامین می‌شود یا نه؟

گروه دانشگاه ایسکانیوز، یک لحظه دنیا را بدون اسرائیل تصور کنید. به نظرتان چگونه است؟ آیا تمام مشکلات و مناقشات حل نمیشود؟ مشکل ما و آمریکا بر سر چیست؟ ناامنی‌ها و جنگ‌های منطقه دلیلش چیست؟

بعد از آنکه در سال 94 در حین توافق برجام سردمداران رژیم صهیونیستی گفتند با این توافق تا 25 سال آینده خیالمان از بابت ایران راحت شد که رهبری در جوابشان گفتند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید، دیگر برایمان روشن شد که وعده نابودی اسرائیل در آینده‌ای نه چندان دور محقق می‌شود، چرا که وعده نابودی سه ماهه داعش، دو ماهه محقق شد. در سال‌های اخیر دیدیم که اسرائیل در جنگ‌هایش با حزب الله حتی دو روز هم دوام نیاورد، که این موضوع نتیجه چیزی جز نیروسازی انقلاب اسلامی و ترویج این تفکر در منطقه نیست٬ که منجر به ایجاد حزب الله لبنان، حشدالشعبی عراق، فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان و ... در منطقه شد.

این نیروسازی جواب داده تا جایی که یقین داریم اگر جنگی از هر طرف بخواهد در بگیرد این‌ نیروها نخواهند گذاشت. و دائما هم می‌بینیم اتحاد و همبستگی و این قدرت منطقه‌ای که شکل گرفته توسط افراد مختلف از مسئولین غرب زده داخلی تا سلبریتی‌های بی سواد وطنی مورد هجمه قرار می گیرد.

نفوذ منطقه‌ای ایران و تفکر انقلاب اسلامی است که موجب ترس صهیونیزم جهانی است، چرا که تمام معادلات و محاسباتشان را به هم ریختیم، مشکل ما و آمریکا بر سر همین است که امنیت اسرائیل و به تعبیری دیگر صهیونیزم جهانی تامین می‌شود یا نه؟

چون که امروز به همت تفکر جهادی و انقلابی امثال سردار سلیمانی و سپاه پاسداران ما به مرز اسرائیل رسیده‌ایم. آنقدر ترسیده اند که در مرزشان دیوار بتونی کشیده اند و به روس ها گفتند با ایران مذاکره کنید که توپخانه‌هایش را کمی عقب‌تر ببرد؛ که این یکی از ثمرات انقلاب اسلامی است.

به نظرتان مشکل صهیونیزم جهانی با ما چیست؟ پاسخش یک کلمه است ظهور، مسئله ظهور منجی است که دستگاه جهانی آنها را با تمام امکاناتش بر می‌چیند، این ها می‌خواستند خودشان برای جهان تصمیم بگیرند و بر دنیا حکومت کنند و از هر روشی استفاده می‌کنند تا فشار بیاورند که ما از تفکرمان برگردیم، امّا زهی خیال باطل ما نمی‌گذاریم آب خوش از گلویشان پایین برود. چرا که تفکر انقلاب اسلامی و مهدوی در حال گسترش است تا مقدمات ظهور آماده شود.

با این تفاسیر شاید ما خودمان مستقیما وارد جنگ با اسرائیل نشویم، اما اسرائیل روز به روز ناامن تر شده و خودش ان شاءالله نابود و این شجره خبیثه ریشه کن می‌شود و جشن پیروزی را در جوار مسجدالاقصی خواهیم گرفت.

دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان*

انتهای پیام/

کد خبر: 1007054

وب گردی

وب گردی