دانشجویان دانشگاه آزاد در تحول آفرینی فرهنگی، ظرفیت بالایی دارند

مدیرکل فرهنگی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، در جمع دبیران هسته های دانشجویی فرهیختگان جوان واحد تهران شمال گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد برای تحول آفرینی در حوزه فرهنگی ظرفیت بالایی دارند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد تهران شمال، رضا نصیری مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در جلسه هسته های فرهنگی واحد تهران شمال، ضمن تقدیر از دستاوردهای فرهنگی این واحد گفت: در بیش از 100 واحد دانشگاهی حضور پیدا کرده ام و فعالیت های آنها را که عموما توسط کارکنان دانشگاه انجام می گیرد از نزدیک مشاهده کردم اما آنچه که در این واحد می بینم مرا نسبت به آینده فعالیت های فرهنگی دانشگاه بسیار دلگرم کرد.

وی افزود: عمده این توفیقات و درخشش های فرهنگی واحد تهران شمال توسط دانشجویان این واحد، با ایده جوشش، کار و تلاش و با اجرا و انگیزه بالای دانشجویان شکل گرفته است.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با اظهار امیدواری نسبت به این موضوع که ان شاءالله بتوانیم این الگوی واحد تهران شمال را در کل کشور بسط دهیم، گفت: همه شما جوان و باانگیزه هستید، فکر شما جوان و دائما در حال جوشش و نوآوری است و با اراده قوی و پشتکار مناسب می توانید باعث تحول در کشور شوید.

نصیری در این دیدار گفت: علیرغم اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستگاه های عریض و طویل فرهنگی فراوانی در کشور ایجاد شد، اما متاسفانه آن اتفاقات و آن تحول فرهنگی که باید در جامعه اتفاق می افتاد، رخ نداده و همین امر باعث شده است که مقام معظم رهبری در جلسه ای که اخیرا در خدمتشان بودیم از وضعیت فرهنگی کشور گلایه کنند.

این استاد دانشگاه در ادامه افزود: ظرفیت تحول آفرینی را در شما دانشجویان و نخبگان فرهنگی واحد تهران شمال می بینم؛ لذا از شما درخواست می کنم که در هر کاری که می خواهید انجام دهید ضمن اینکه یک نگاه داخلی به واحد خودتان دارید یک نگاه عمیق تر به استان و حتی کشور داشته باشید و فکر کنید که بناست این کار شما در کل کشور فرهنگ سازی شود.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه تمام پیشرفت های ما در صنایع هسته ای و موشکی مرهون فکر و تلاش جوانان است، به دبیران هسته های فرهنگی واحد تهران شمال توصیه کرد که از فرصت جوانی، ایده پردازی و خلاقیت، هم اندیشی و هم افزایی موجود استفاده کنید و با نگاه و بینش عمیقی که دارید روی معضلات فرهنگی کشور کار کنید.

در ابتدای این جلسه امان الله پیشوا، معاون دانشجویی و فرهنگی واحد تهران شمال و دبیران هسته های مختلف هسته های دانشجویی فرهیختگان جوان واحد به تشریح دستاوردها، فعالیت های در دست اقدام و برنامه های آتی فرهنگی این واحد دانشگاهی پرداختند.

کد خبر: 1007103

وب گردی

وب گردی