بهداد  سلیمی: دانشگاه آزاد روی سکو قهرمانی قرار می گیرد

ظهر امروز بهداد سلیمی قویترین وزنه بردار ایران و جهان با مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی دیدارکرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بهداد سلیمی وزنه بردار ملی پوش که از دنیای حرفه ای خداحافظی کرده است برای هم اندیشی با مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی در اداره کل تربیت بدنی دیدار کرد.

بهداد سلیمی در حاشیه این دیدار با جوانمردمدیر کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی نقش به سزایی در توسعه ورزش داشته است و دانشجویان زیادی از طرق ورزش جذب دانشگاه شدند.

وی افزود: با توجه به ظرفیتی که دانشگاه آزاد اسلامی دارد می توانیم با استفاده از دانشجویان و دانش آموزان برای مسابقات بزرگی چون المپیک و مسابقات جهانی ورزشکار قهرمان پرورش دهیم.

سلیمی اظهار کرد: مازندران مهد وزنه برداری است و در صورتی که دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر تیمداری کند استعداد های برتر این رشته را شناسایی کرده و برنامه ریزی بلند مدتی انجام خواهیم داد تا تیم روی سکو قرار گیرد.

همچنین بهداد سلیمی که از فارغ التحصیلان رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر می باشد، در راه اندازی انجمن وزنه برداری و تاسیس آکادمی و مدارس تخصصی وزنه برداری و کشف استعدادها در مدارس سما اعلام آمادگی کرد.

گفتنی است ؛در پایان این جلسه مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی به بهداد سلیمی چراغ سبز نشان داده درصورتی تامین بودجه لازم دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر تیمداری خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007115

وب گردی

وب گردی