برگزاری سمینار مالیاتی سازمان نظام مهندسی استان سمنان در دانشگاه آزاد شاهرود

سمینار مالیاتی ویژه اعضای سازمان نظام‌مهندسی استان سمنان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهروددر پی عقد قرارداد همکاری این دو نهاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از شاهرود، سمینار مالیاتی مخصوص اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان با حضور تعداد زیادی از اعضای این سازمان روز یکشنبه 12 خردادماه 98 در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در خصوص برگزاری این سمینار گفت: شرکت در این سمینار برای مهندسین در خصوص آشنایی با مباحث و نکات ارائه اظهار نامه مالیاتی مفید بود. چون بسیاری از مهندسین با قوانین و تبصره های سازمان امور مالیاتی آشنایی ندارند و این ممکن است باعث شود که هزینه های اضافی را متقبل شوند.

دکتر مجتبی واحدی در خصوص مباحث مطرح شده در این سمینار ابراز کرد: در این سمینار که با حضور تعداد زیادی از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد مباحث تخصصی در خصوص ارائه اظهارنامه های مالیاتی، مالیات مقطوع، مالیات بر املاک، مالیات کشاورزی، مالیات بر درآمد مشاغل، مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی، طریقه استفاده از معافیتهای مالیاتی و آشنایی با سامانه عملیات الکترونیک مالیاتی آموزش داده شد.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در خصوص نحوه و علت برگزاری این سمینار در دانشگاه خاطر نشان کرد: این سمینار در پی قرارداد منعقد شده همکاری آموزشی بین دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان در ابتدای سال جاری برگزار شد.

قرار است تا پایان تیرماه سال جاری 4 دوره آموزشی دیگر نیز توسط دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود مختص اعضای سازمان نظام مهندسی اجرا شود که این دوره‌ها به ترتیب زیر برگزار خواهند شد و پس از اتمام هر دوره آزمون آن برگزار خواهد شد:

1. "روشهای اجرا و کنترل اتصالات در سازه های فولادی" در تاریخهای 22 و 23 خردادماه

2. "به کارگیری استانداردها، مقررات ملی، راهنماهای طراحی در معماری" در تاریخهای 30 و 31 خردادماه

3. "نکات اجرایی در تخریب بناهای فرسوده و نکات اجرایی پی های سطحی" در تاریخهای 5 و 6 تیرماه

4. " مبانی گودبرداری، ژئوتکنیک و سازه های نگهبان" در تاریخهای 26 و 27 تیرماه

لازم به ذکر است پیش از این نیز دو جلسه در خصوص آموزش HSE برای اعضای این سازمان در دانشگاه برگزار شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007125

وب گردی

وب گردی